Ik heb het al een keer eerder gevraagd. al een tijdje niet gehad en nu weer wit uit me tepels.. Verder heb ik erg zachte borsten. Wie heeft hier ervaring mee? groetjes
Nee k heb het ook vaker gehad.. Maar het bleef nu weg.. En dit keer zachte borsten. Vind het een beetje raar dat het er zomaar uitkomt.
Ik had er ook last van en bleek een te hoog prolactinegehalte te hebben door een prolactinoom (goedaardige hypofysetumor) die ervoor zorgt dat je al borstvoeding aanmaakt terwijl je niet zwanger bent. Wil je niet bang maken, want weet ook van gevallen dat meiden dit ook hadden, maar verder niets aan de hand bleek! Als het lang aan blijft dan misschien wel naar de huisarts gaan. En probeer het niet te vaak uit of je nog melk ziet, dan stimuleer je het alleen maar!
Nee probeer het eigenlijk bijna nooit en heb het ook een paar maanden niet gehad. Bij de gyn is naar,alles gekeken en alle waardes waren goed. Ik heb het ook enkel en alleen na de eisprong kan ook van hormoon schommeling zijn toch..