ik had gisteren me NOD, maar afgelopen vrijdag had ik een klein beetje bruin bloedverlies en zat toen op 10 dpo. nu dacht ik dat ik gisteren wel ongesteld zou worden, alleen me menstruatie zet niet door. ik zie tot nu toe een beetje bruin en nog steeds geen bloed. nu zijn we sinds gisteren op vakantie, en had het best koud vannacht,tot ik wakker werdt, ik heb getempratuurd en die was wat gezakt. van 36.7 naar 36.4. maar ik zie nu al 5 dagen bruin en geen bloed? zou ik.alsnog zwanger kunnen.zijn of juistniet vanwege me temperatuur? maar sliep ergens anders en had het best koud. ben er een beetje onzeker van geworden,want het wil niet.doorzetten. wat denken jullie ervan? ik voel me verder goed, geen ongi gevoel ofzo
Ik zit vandaag ook op 10 dpo en heb ook al sinds zaterdag bruinverlies, wordt ook nog niet rood. Temperatuur kan ik niks van zeggen want ik heb mijn temp niet bijgehouden.
Als je temperatuur daalt, dan ben ik bang dat je menstruatie eraan zit te komen. Ook gezien het buinverlies. Bij een zwangerschap blijft je temperatuur hoog. Succes!
oké ja ik denk het ook dat me menstruatie eraan zit te komen.ik.wacht het dan nog maar even af, ook omdat me tempratuur gezakt is. misschien zie ik morgen wel rood, ik zal het jullie laten weten bedankt voor de reacties
Waar ben je op vakantie? Want ik heb wel eens gelezen dat bij sommige vrouwen het verschil in hoogte ertoe kan leiden dat de menstruatie wat anders verloopt dan normaal
we zijn in Nederland gebleven , wij wonen zelf in Brabant en zitten nu in Overijssel. maar ben net weer naar de wc geweest, en nog steeds bruin, en dit al van afgelopen vrijdag, heb dit nog nooit gehad dat het zo lang duurde voordat me menstruatie op gang komt haha,
hey bloempje het is idd zo dat als je temp daalt dat je menstruatie er snel aan zit te kome. ik zou nog even geduld hebben en als je het zeker wilt weten doe je gewoon een testje. maar wacht nog maar ffies
@ jippie, ken idd wel kloppen als je hoger zit dat je ongy anders is. was namelijk in sep 2012 naar kreta gegaan en voor we het vliegtuig in stapte was me ongy bijna over moest nog1 dag. een toen we landen in kreta kreeg ik ongelovelijke steken in me buik. echt verschrikkelijk. en toen heb ik de hele vakantie ( 10 dagen ) nog even gebloed en stopte pas wanneer we terug kwamen dat was echt heel bizar
nou we hadden gegeten vanavond, en een uurtje later krijg ik steken in me buik! echt heel erg, moest gewoon even zitten, had ineens echt pijn in me onderbuik ,het was maar eventjes, en een half uurtje later ging ik naar de wc, en zag ik ineens bloed.dan ben ik toch ongesteld geworden, heeft wel lang geduurd.maarja op naar de volgende ronde
Xiomara Ik geloof je wel, hoor. In een vliegtuig komt er een hele hoge druk op je lichaam te staan. Ik heb dat zelf al met mijn arm, vanwege ontbrekende lymfeklieren in mijn oksel en daardoor een verhoogde kans op een oedeem-arm. In een vliegtuig krijg ik echt last en een dikkere arm. Dus ik geloof meteen dat het ook effect heeft op de rest van je lichaam. Alleen schreef TS daarna dat ze in Overijssel was, wat "hoger" op de kaart ligt dan Brabant. Bloempje Balen, zeg. Hopelijk de volgende ronde meer geluk, succes!
dankjewel ja nieuwe ronde nieuwe kansen, misschien met meer geluk, we hopen er op ja het heeft wel wat langer geduurd voordat het op gang kwam, misschien had het wel te maken omdat we nu hoger in het land zaten. ik wist niet dat dat daar ook invloed op kon hebben, haha weer wat geleerd
dankjewel ja nieuwe ronde nieuwe kansen, misschien met meer geluk, we hopen er op ja het heeft wel wat langer geduurd voordat het op gang kwam, misschien had het wel te maken omdat we nu hoger in het land zaten. ik wist niet dat dat daar ook invloed op kon hebben, haha weer wat geleerd