Hallo allemaal, ik heb een vraagje, en hoop dat iemand hier mij kan helpen.. Ik weet niet of ik nu ongi ben....? (HELP ) Ik heb iets roze /rood slijm verloren gister (4 dagen overtijd), maar lang niet voldoende om een maandverbandje mee te vullen en als het in het maandverbandje zit is het een beetje bruinig (sorry voor de omschijving ) Maar vandaag.. had ik weer doorzichtig slijm.. Nu weet ik het echt niet meer hoor Kan iemand hier mij helpen? Wordt er zo onzeker van.. Groetjes Diana
ben je gestopt met de pil om met andere anticonceptie? Want dan kun je echt nog niet spreken van overtijd. Je cyclus moet eerst op gang komen. Ik denk niet dat je zwanger bent helaas. Gr, Paula
Er zijn zoveel redenen waarom je overtijd kan zijn, en zwanger zijn is er daar jammer genoeg maar eentje van wat je beschrijft klinkt wel als een aankomende ongi, maar ik denk dat het nog alle kanten op kan!
Nee, ik kan je helaas ook niets positiefs melden. Ik was een week overtijd en ook negatieve zwangerschapstesten, maar uiteindelijk toch ook ongesteld geworden... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Liefs Jenna
Bedankt voor alle reacties.. Ben vandaag weer wat roze slijm verloren, dus we gaan er van uit dat we gewoon ongesteld worden.. Groetjes Diana
Hee didi, Ik weet hoe je je voelt, Ik ben ook al ruim anderhalve week overtijd geweest, drie testen versleten, allemaal nega, en nu wilde ik naar de ha gaan, beginnen de rozige druppels zich aan te kondigen, dus helaas hier ook de ongi aangekomen, Meid hopelijk hebben we beide volgende ronde meer geluk! Liefs Parels
hoi hoi, mijn lichaam is nog raar bezig hoor.. Verlies nu weer helemaal niets... Nouja, ik ga in ieder geval voor jullie allemaal duimen Groetjes