WJD ik zo lui ben dat ik net mijn weekend boodschappen heb besteld op Albert.nl en vrijdag worden bezorgd?
Hahaha wat leukk! Wist je dat... ... ik nodig mijn haar weer moet verven, want die uitgroei wordt echt té erg!! En het is nog maar 5 weken geleden.. Wist je dat... ... Ik best nog wel vaak aan mijn ex moet denken, en dus soms niet goed van mezelf word. Wist je dat... ... Ik vandaag precies 35 weken zwanger ben... en steeds ongeduldiger wordt?! 8) Wist je dat... ... Mijn ex heel raar doet, op msn en sms "stoer" alsof alles hem niks doet, en toen ik hem vorige week zag, hij super verlegen keek, en zelfs moest stotteren! 'T was net alsof hij verliefd was en zich geen houding wist te geven.. Wist je dat... ... Ik best wel zin in aardbeien heb, of een macflurry M&MS, maar zo slecht he! Wist je dat... ... Ik straks eigenlijk wel even wil kijken naar nieuwe laarzen.. En.. verder weet ik ffies niet meer! hahaha
haha oww een mc flurry m&ms je zou maar zo'n apparaat thuis hebben staan hahaha wjd.. ik morgen mn laatste werkdag heb HALLELUJA! .. ik gezeik heb op mn werk over mn loonstrookjes van vorig jaar, ik daardoor heel weinig uitkering krijg!! ik mn baas aan zn haren heb getrokken dit na te kijken en ik gewoon doodleuk hoor dat het klopt en hij hier niets aan kan doen, oftewel zoek het lekker uit :x ik vandaag ook doodleuk te horen kreeg van hem dat wij het toch hadden afgesproken dat er een bepaald aantal uur wit op papier zou komen en de rest ZWART werd uitbetaald, ik nu echt heel kwaad bent want dat is nooit gezegt:x:x ik er verder weinig aan kan doen helaas pffffff
wjd.. ik vandaag wakker werd met een hond in mn nek hahah .. ik nu een beetje slaperig achter mn pc zit, straks een lekker eitje ga bakken en een glas verse jus d'orange dr bij .. ik vandaag 26 weken zwanger ben, en het tevens mn laatste werkdag is THNK GOD 8) .. ik steeds meer gaten in mn hand krijg van al dat gekoop, maar volgende week weer alle rekeningen + huur betaald moeten worden, BAH .. ik morgen toch nog even naar prenatal ga om toch ff te 'kijken'
wjd : ik nog steeds honger heb maar wel al een kilo kwijt ben in 4 dagen wjd : ik vanmiddag lekker alleen zonder peuter naar de stad toe ga voor nieuwe schoenen wjd : ik morgen lekker met de girls een avondje de voetjes van de vloer ga gooien wjd : ik een heel druk weekend heb wjd : ik ook zin heb in een mc flurry , zou er zelfs 2 opkunnen
ow ja , wjd : ik ook een gat in mijn handen heb deze maand , volgens mij ligt het aan de tijd van het jaar
goed gedaan, toch weer een kilo eraf! .. ik nog kortingsbonnen in mn tas heb van de Mac, ook voor ijsjes hahaha, maar ze nog steeds niet aangebroken zijn .. ik me afvraag of gebakken ei eigelijk wel goed voor je is tijdens de zwangerschap, aangezien ik dat best 3x in de week kan eten
wjd als je het goed doorbakt het best wel mee zal vallen , maar niet vaker dan 3 keer in de week dan he !!
Wist je dat..... ... Ik gisteren toch geslaagd ben voor een nieuw paar schoenen! ... Het hele leuke laarsjes zijn, maar ik er wel weer aan moet wennen, omdat het hele andere hakjes zijn dan die ik ervoor had ... Ik nu al 6 weken niet echt meer gesnoept heb, af en toe een granen koekje, 1 of 2 in de week, en ik steeds meer zin krijg ik een lekker stuk chocola ... Ik steeds ongeduldiger wordt naar de kleine, en de tijd zo langzaam lijkt te gaan. ... Ik steeds slechter kan slapen 's nachts, en het soms net lijkt alsof mijn rug kan breken als ik loop!
Wjd... ik er vandaag achter ben gekomen dat als je spenen uit gaat koken en het water is verdampt de spenen dan toch echt smelten. Wjd... de brandweer dan toch aardig snel aan de deur staat (Merkte het niet omdat ik boven was, toen boven het brandalarm afging had iemand uit de buurt de brandweer al gebeld) schaam, schaam Wjd... als de brandweer voor "niks" komt die mannen niet echt blij zijn. Wjd... ik nog niet weet wat te eten vanavond, ga zo toch maar eens naar de winkel Wjd... ik zo blij ben met mijn zoontje dat ik steeds tranen in mijn ogen krijg als ik hem zie Wjd... Het hele huis hier naar gesmolten plastic stinkt Wjd... eeh, ik niks meer weet...
Wjd we vanavond naar een keuken gaan kijken Wjd ik daar eigenlijk helemaal geen zin in heb.. Wjd mijn dochter , terwijl ik dit aan het schrijven was, naar Bumba op tv zwaait en 'daaa' zegt !!!!!!!!!!!!!!!!Woehoe!!!!!!!!!!!! Wjd ik daarom net haar een superdikke kus heb gegeven!!!
wjd.. ik wou dat die kleine er al was .. ik heerlijk verlof heb en vanacht hopelijk heerlijk rustig en zonder zorgen kan slapen hahaha
Wist je dat ik nog moet stofzuigen maar in plaats daarvan de hele dag al in mijn ochtendjas achter de computer zit?
Wist je dat... ... Ik best wel gek word van het thuiszitten. ... Ik morgen mijn haar maar eens even weer ga (laten) verven. ... Mijn nieuwe laarsjes best lekker lopen, en ik er heel blij mee ben! ... Ik straks lekker rode bietjes ga eten met een gebakken uitje er door, en dat ik dat nu wel erg lekker vind en vaak eet, misschien komt dat omdat ik zwanger ben?! hahaha ... Ik best wel zin heb in pepernoten met chocolade, of die gevulde speculaas die je allemaal in de winkels ziet liggen. Maar ik me nog kan beheersen ... Ik nog steeds verschrikkelijke jeuk heb over al, en er echt niet goed van word! ... Ik vanavond maar weer een lekker bankhang avondje er van ga houden. (maar dat doe ik bijna elke avond al wel... )
wist je dat ik als de dood ben dat mijn eierdoos met 10 eieren erin springt voordat ik morgen om 1200 word gepunctiet in dusseldorf?
wjd...ik mijn portomonnee(zonder inhoud) al een tijdje kwijt ben, kan dat ding nergens meer vinden wjd...hier vlakbij een ernstig trein ongeluk is gebeurd!
wjd ik eindelijk wat beter wordt van de griep wjd wij morgen stoofpeertjes eten nadat ik 3 uur lang in de keuken heb gestaan?
wjd.. ik vandaag echt een verschrikkelijke OFFDAY heb, mn allerliefste hondenkind al een paar dagen niet lekker is, ik maandag naar de dierenarts ben geweest, medicijnen heb gehad en ik vandaag toch weer terug ben gegaan hij wil maar niet opknappen en er zit een verdikking in zn darm, dus meneer moest met spoed naar de kliniek voor foto's en eventueel een operatie ik alleen maar kan huilen om mn ventje ik mis hem zo erg en voel me zo slecht, hoop dat er niks ernstigs aan de hand is en ik hem vanavond weer lekker thuis heb