Hallo meiden Ik vroeg mij af wanneer jullie mannen denken te gaan versieren voor het wk 2010. Bij ons in de straat zijn ze gisteren al begonnen, en is het al heel erg oranje gekleurd. Ik vond dit eigenlijk wat vroeg, en vroeg me af of er nog meer oranje gekken zijn Groetjes Vera
Hier nog niemand zien versieren. Wij ( denk ons hele rijtje zelfs ) doen er niet aan mee. Vind het versieren echt afschuwelijk. Maar we gaan vast wel met wat buren samen de voetbal kijken
wij wonen in een hele grote flat, ben benieuwd of er ook iets door de commissie gedaan word.. met pasen was alles geel, kuitentjes, eieren zoeken, kerst was ook alles versierd, ben beniewd of de flat ook oranje word
Bij ons was de flat al 2 weken voor koninginnendag oranje. en dat is hij nu nog steeds, haha! erg vroeg dus!
bij ons is de straat nog helemaal oranje van de koninginnedag, maar dat wordt maandag weer weggehaald En dan inderdaad rond 1 juni gaan de vlaggetjes weer wapperen
Wij gaan het versieren nadat de baby is geboren Eerst hebben we wat blauwe ballonnen in de tuin, zodra die weg zijn wordt het oranje!!
Manlief belde net ze(de gekkenhier uit de straat) hebben nog 40 vlaggenlijnen van 10m gekocht, en die zijn ze nu aan't ophangen. Gisteren hebben ze er al een stuk of 20 opgehangen. hihi Maar het ziet er wel vrolijk uit
Nou, hier helaas wel Maar ja, normaal is het in het zuiden altijd mooier weer dan in de rest van nl, dus ik gun het jullie wel hoor
Geen idee wanneer hier de straat word versierd. Word gedaan door de buurtvereniging dus zie het vanzelf! Ben alleen niet zo blij dat de voetbalwedstrijden op een groot scherm worden uitgezonden pal voor m'n deur! Lekker veel lawaai van die sjappies hier en heb echt niks met voetbal..word dus een zware tijd voor me hahaha.