Ik ben geen voetbal fan, en kijk ook niet eerlijk gezegd, nederland probeer ik wel wat mee te pikken. Maar verder boeit het mij niet... Beetje achter een balletje aan trappen.. Zie onderstaande link, vrouwenlied WK, vond ik op youtube.. YouTube - Oranje Shirt (WK2010 vrouwenlied met 'n knipoog)
haha grappig alleen niet echt op mij van toepassing. Als Nederland speelt kijk ik echt wel, want het interesseert mij wel een reet (zie liedje)haha
ieder zijn interesse toch ook al zijn er veel vrouwen die kijken, vind het een leuk liedje.. het is mijn ding gewoon niet... maar succes met voetbal kijken
Nou ik heb nog geen 1 wedstrijd gemist Zit nu weer te kijken Ennnn kan niet wachten tot zaterdag half 2
wat een stomme knuppels die duitsers. Eerst rood voor Klose en dan ook nog een tegendoelpunt. Hier de 2 middagwedstrijden van gister gemist en gisteravond in slaap gevallen bij de wedstrijd, nog wel de eindstand gezien dankzij mannetje die thuis kwam
Nou idd wat een knuppels ( Maar dat vind ik niet erg als we dan ver komen hebben we de fransen en de duitsers niet )
Nou van mij mogen die Duitsers flink verliezen Alleen al om al die vervelende Duitsers hier uit te lachen
ik vond die actie van die serviër toch wel erg knullig (weet zijn naam even niet), dat hij zijn armen helemaal uitstak en hands maakte (zeg je dat eigenlijk zo? haha). Dan nog erger als je dan daarna als duitser de penalty mist. Ach ja, Fransen er in ieder geval uit. Die waren toch al niet eerlijk geplaatst vind ik.
grr,. en ik sta al onderaan van de poule! de afgelopen Ek's en de Wk's in de top 3.. en nu gewoon onderaan!! tss
Dat was inderdaad een knullige actie om hands te maken en inderdaad nog erger om dan een penalty te missen! Nouja, duitsland heeft nu 1x gewonnen en 1x verloren. Hele poule staat weer open en al helemaal als Australië ook nog zou winnen van Ghana, dat zou een lachertje zijn, dan hangt het af van de laatste wedstrijden in die poule zou wel een strakke actie zijn.
whaha geweldige wedstrijd om te zien nu moeten ze nog leren voetballen haha.. die serviër is idd een malloot.. haha alsof dat niet opvalt die keeper vond ik geweldig trouwens.. goed gekeept.. toch een paar kansen gehad die duitsers NL maakt nu serieus een kans (moeten ze zelf ook even beter gaan spelen maar goed)
Oei oei, beetje jammer van die penalty..... not!!!! De eerste wedstrijd speelde ze zo goed maar dit viel tegen!
Wat een ********** scheids bij de wedstrijd van amerika. Het had gewoon 2-3 moeten zijn. Wel een leuke en mooie wedstrijd trouwens! Vanavond nog een wedstrijd in groep C.