Ik vind het zo bijzonder dat er mensen zijn die niet weten dat nu het wk is en dat nl niet mee doet. Hoe kan dat nou? Dan moet je toch in een hutje op de hei wonen Ik heb ook niet in alles wat er speelt in de wereld veel interesse, maar sommige dingen weet je toch gewoon omdat het vaak besproken wordt op tv enz? Niet om iemand af te zeiken trouwens, maar ik kan me er niks bij voorstellen.
Ik kijk wel en niet verplicht haha. Mijn man kijkt verplicht met mij mee. Ik vind voetbal kijken leuk. Heb op dit moment geen favoriet. Misschien dat dat nog komt. Al denk ik wel dat Frankrijk, Duitsland en België wel ver komen.
Ik wist uiteraard dat Nederland niet mee doet, dat vind ik ook bijzonder als je dat niet weet, maar ik kijk nauwelijks tv en heb verlof waardoor ik geen mannen om me heen heb die wel voetbal kijken en ik dus echt niet wist wanneer het begon. Ik kijk niet. Ik vind het wel leuk om te kijken als Nederland speelt, maar nu dus niet. Behalve als Frankrijk ver gaat komen dan denk ik dat ik wel ga kijken naar Frankrijk. Ben half Frans, vandaar
Duitsland ! Alhoewel ik totaal niet van het voetbal ben, manlief net zo. Tijdens wk/ek ben ik zo’n landverrader wat dan voor het buurland is. Tot manlief z’n ongenoegen haha. Zal schelen dat we aan de grens wonen.
Ik ben voor Iran (die toch niet ver komt) en voor Duitsland. Beide landen zijn mijn afkomst dus was makkelijk kiezen aangezien ik verder helemaal niks om voetbal geef
Mijn man vindt er geen klap aan. Mijn dochter en ik daarentegen vinden het heel leuk. Net samen por-spa gekeken. Superwedstrijd
Ik kijk zeer zeker. Niet alles maar een boeiende wedstrijd als vanavond zeker. Ben niet zozeer voor een land. Gun het Spanje Portugal Argentinië ( puur voor Messi ) en duutsland
Ik ben voor Duitsland! Maar alleen omdat ik denk dat ze kampioen worden en dus goed voor mijn poule. Die overigens nog niet zo goed gaat, alleen de wedstrijd van Urugay goed voorspelt. Ik moet zeggen dat ik het veel minder volg en vorige week ineens dacht: het begint al bijna. Toch staat hier de komende weken elke avond wel de voetbal aan. En het kijkt veel relaxter nu we niet mee doen
We volgen niet alles maar pikken zeker wat wedstrijden mee! Bij gebrek aan Nederland staan wij achter onze Belgische buren
Ja leuk! Ik houd van voetbal. Kijk ook altijd vi (oranje blijft thuis) altijd lachen. Ben trouwens voor Duitsland. Altijd al. Houd van hun manier van voetballen, nooit opgeven.
Leuk dat iedereen nu voor verschillende landen is! Ik heb gisteravond echt genoten van de wedstrijd, was een enerverende wedstrijd. Over minder dan 2 uur de aftrap van Frankrijk tegen Australië. Voor degenen met iets minder verstand van voetbal, Australië heeft momenteel een Nederlandse trainer, Bert van Marwijk, dus toch nog een beetje een oranje tintje vandaag.
Wij zijn voor België omdat we daar nu wonen! Gisteravond was ik voor Spanje! Leuke wedstrijd! Grappig dat Iran nu de eerste in de poule is!