WK 2018

Discussie in 'De lounge' gestart door Cin85, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik volg het op de voet. Baal nu het begonnen is nog meer dat NL niet mee speelt. Ik heb niet echt een favoriet. Ben in ieder geval tegen Belgie. Vind meerdere teams leuk, zoals Denemarken omdat daar veel (oud)ajaxieden in spelen.

2. DastyQueen

eerste keer dat ik het zoooo met je oneens ben!! Alleen het stukje Marokko deel ik je mening in.

lloorrtt vindt dit leuk.
  3. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Hahaha het bestaat:roflmao:. Ik ben altijd al voor Brazilië geweest waarom geen idee:D gewoon geweldig land. België vanwege de oud Ajacieden Toby en Jantje:D, Argentinië Messi en Tagliafico. Met Denemarken noem je wel een goede trouwens, die gun ik het ook. En Marokko toch ook vanwege Ziyech maar vind het ook geweldig voor die mensen.

Zoo hopelijk snap je me nu beter :roflmao::roflmao:.

4. DastyQueen

Ik ben echt anti belgie omdat ze NL nu zo belachelijk maken dat we niet mee doen. Hoop dat Karma zijn werk doet voor de rode duivels!

Brazilie en Argentinie gun ik het ook voor het mooie voetbal. Portugal gun ik het omdat Ronaldo anders gaat huilen :roflmao:

5. lloorrtt

Hahaha ja dat snap ik wel. Ze vragen er zelf wel om nu ja:D.

Pfoe Ronaldo, ik heb zo’n pesthekel aan dat ventje:D. Je hebt wel gelijk, huilend is ie nog vervelender:|:roflmao:.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik kijk het niet, maar krijg het wel van mn ouders mee. Ze hebben nog net het huis niet rood/geel/rood geverfd! :roflmao:

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Spannende wedstrijd gisteren van Duitsland-Mexico. Ik ben blij met de uitslag :D

Phloxx vindt dit leuk.
  8. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O die kop van hem alleen al. Vind t zo'n walgelijk ventje. :roflmao::| Alleen daarom al ben ik niet voor portugal. :p

lloorrtt vindt dit leuk.
  9. Betsy

Betsy Niet meer actief

Hoe dan hebben ze dat verloren. Serieus hoe dan? :eek::roflmao:

10. sydneys

sydneys Niet meer actief

België vrees ik voor.
    Mocht België winnen en doorgaan komen ze uit tegen Duitsland als Duitsland doorgaat.
    Allee hoorde zoiets toch op het werk gisteren.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik ben Belg en ja ze lachen een beetje met Nederland maar menen dat echt niet.
    Net zoals Nederland jaren heeft gelachen het belgie toen België niet mee deed.
    Die mopjes zijn toch gewoon leuk.
    Verder is België ook gewoon altijd voor Nederland aan het supporteren.

Zoontje heeft in ieder geval zijn Belgisch shirtje aan naar school vandaag. In Nederland. :D

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Yep, Duitsland heeft verloren. De Mexicanen waren gewoon goed.... ik zeg: beter! Het had makkelijk meer kunnen zijn geworden dan 1-0.

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik vond Duitsland zeker de 2e helft echt veel beter. Maar zoals Cruijff al zei “als je geen doelpunten maakt, kun je ook niet winnen” :roflmao:

14. DastyQueen

toen ik het schreef vermoede ik al dat jij zou reageren. Ik vind het in ieder geval een heel pijnlijk onderwerp en kan niet lachen om de grapjes ;) ik mis mijn feestjes en oranje jurkjes dit toernooi :cry:

sydneys vindt dit leuk.
  15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Komt over 4 jaar wel weer. Of over 2 jaar de EK.
    En kunnen wij weer voor beiden landen supporteren aangezien zoontje 50/50 is. :D

DastyQueen vindt dit leuk.
  16. honkeytonk

honkeytonk Fanatiek lid

5 mrt 2018
    1.165
    868
    113
    Thuis
    Yes! België supporter hier :D

Wedstrijd Ronaldo tegen Spanje was wel de topper van de WK alvast! :D

Wel een mega stomme tijden trouwens, vandaag om 17 uur :eek:

17. lloorrtt

Hahaha nou inderdaad:roflmao:. Ken trouwens maar weinig vrouwen die het een walgelijk ventje vinden:roflmao:.

DastyQueen vindt dit leuk.
  18. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja ik ook, ik snap echt niet wat die in hem zien. :roflmao:

19. lloorrtt

Ik ook nieto_O

20. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Hij ziet er niet lelijk uit (absoluut niet mijn type), maar die arrogantie die hij over zich heen heeft... brrr.

Syane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina