Ik ben geen voetbal kijker, maar met dit soort evenementen kijk ik er graag naar. Ik zou het mooi vinden als een underdog zou winnen ( IJsland bijvoorbeeld ). En ik vind het mooi dat Duitsland verloren heeft gister een boel beteuterde Duitse gezichten gezien hier haha. En Ronaldo, tsjah. Misselijk mannetje volgens mij ( vind hem ook niet knap, jakkes ) maar hij kan briljant voetballen.
Mexico was gewoon goed of Duitsland slecht haha. Maar Mexico heeft terecht gewonnen. Ronaldo is niet lelijk, maar dat gedrag bah. Maar hij is een goede voetballer.
Had tot nu toe meer verwacht van Belgie! Ik zie die keeper van Panama telkens verwoed op een kauwgompje kauwen. En dan denk ik telkens, hopelijk krijgt ie geen beuk en zn kauwgompje schiet in zn luchtpijp
Nee, dat is Messi. Okeeee qua prijzen is hij de afgelopen tijd de beste (auw), maar puur qua voetbal komt ie nog niet eens in de buurt.
Kijkt er nog iemand? Ik vind t altijd zo irritant van die elftallen die denken: we hebben een punt, we gooien dat doel dicht en gaan daar met zn allen staan. Vind t vet frustrerend om te zien altijd
Het had op zijn minst 4-0 moeten zijn. Die penalty sloeg nergens op. En hoeveel kansen kan je missen??? Wat een frustrerende wedstrijd... Mijn man (UK) ging bijna dood
Ja klopt. Een paar goede ploegen. En maar blokkeren en muurtje maken. Miljoenen betaald krijgen voor saai voetbal