Jaa ik vond die wedstrijden om.16 en 17 ook wel lekker. Behalve die 1600 op doordeweekse dag, dat is beetje krap met werk. Maar verder kan je met kleine kinderen ook gewoon elders gaan kijken. En als man een keer met zn vrienden de stad in gaat, dan is hij weer lekker op tijd thuis.
16.00 was te vroeg voor werk. 17.00 was al krap an, zelfs met thuiswerken. Maar voor de kinderen prima. 17.00 was gezellig met pizza op de bank. 20.00 ligt jongste in bed (maar die heeft ook niet te kijken). En voor de rest prima te doen. Denk dat de tijden minder gunstig gaan uitvallen wanneer wk in VS worden georganiseerd.
Ik vind het juist een fijne tijd om 20:00. 16:00/17.00 is zo ongeveer midden op de dag en ben dan nog aan het werk of heb andere dingen te doen. 20:00 is wat dat betreft perfect, kinderen liggen dan ook op bed dus kunnen we zonder onderbrekingen de wedstrijd kijken
De jongste hoeft het van mij ook niet te zien, al vind ik zijn reactie op juichen zo leuk ❤️ Maar ergens anders op bed leggen lukt al helemaal niet, dus dat betekent dat ik nergens kan kijken (mijn man is veel grotere fan, dus ik ga daar ook verder niet moeilijk over doen). Het zijn echt gezellige feestjes om met zijn allen te kijken, veel leuker dan samen op de bank (vind ik dan…)
Balen he .... Dat gerel slaat nergens op. Hier hebben ze de vorige keer de politie bekogeld met stenen. Vraag me werkelijk af waarom je zou rellen....en dan vooral na winst snap ik het echt niet.
Whoehoe we zijn door. We hebben verdiend gewonnen. Dat er een paar idioten denken stoer te doen door te gaan rellen zijn geen echte fans. Die horen niet bij de saamhorigheid zoals het hoort.
Rellers heb je over de gehele wereld . Hier in Nederland kunnen de hooligans van feyenoord en ajax er ook wat van. Die vernielen en bekogelen ook de politie. Niet dat ik het gedrag van een van hun goedkeur voor de duidelijkheid.
Klopt, daar geldt het ook voor. Maar dan moet ik zeggen dat ik hier in de stad nog niet eerder ca 300 feyenoord/ajax fans heb zien rellen naar de politie na winst (of verlies). Iets wat nu bij Marokko winst wel gebeurde.
Waren er geen rellen geweest dan had 't me niet uit gemaakt. Hopelijk blijft het vanavond wel rustig. Vind 't wel mooi om te zien. Penalty's. En dan vooral de close ups van de gezichten. De spanning. De ontlading. Ontreddering bij sommigen. De blijdschap bij anderen. En dan het publiek. Eigenlijk leuker dan de hele wedstrijd
Gefeliciteerd. Lekker blij zijn voor je land Hoef je niet te laten verpesten door een stelletje eikels.
En daarom mogen de supporters van Marokko dat ook doen? Ik vind het mooi voor Marokko dat ze door zijn en ik hoop dat de Marokaanse fans kunnen laten zien dat feesten ook op een andere manier kan.