Nou ja, in 2006 was ik nog niet samen met man Dus als het zo ver is zitten we ieder op 't uiteinde van de bank te gillen Lijkt me een leuke ervaring, zolang Nederland maar wint
Ook al liggen ze er hier allang uit, er wordt gewoon verder gejuichd en getoeterd, maar dan voor Marokko Gelukkig wel zonder gerel.
Ben het met je eens dat dat rellen nergens op slaat maar daar kan dat team niets aan doen. Ik was vandaag voor Marokko, voor Ziyech, dus was blij dat ze door zijn. Ben banger voor de rellen als ze verliezen trouwens!
ik wel genoeg bij de arena hoor, dat er politie met warerkanonnen aan te pas moest komen ! En dat waren er veel meer dan 300. Of bij Ajax kampioensfeesten op het Museumplein, dan hadden winkeliers vanaf het Leidseplein tot Museumplein voor miljoenen schade door rellende hooligans die van punt a naar b verplaatsten. Die relschoppers heb je overal, denk dat de Engelsen nog heftiger zijn! edit. En nee ik keur het niet goed, vind het dom debiel gedrag!
spanje had wel meer balbezit en veel meer kansen, alleen de pech dat die kansen niet werden benut. Marokko was vol aan het verdedigen.
haha je lijkt mijn beste vriendin wel, half Portugees half Nederlands. Die is elk toernooi een beetje onpartijdig tot 1 van beide afvalt en dan was ze “zogenaamd” voor het team dat overblijft vanaf het begin van het toernooi
Echt? Ik kijk naar Portugal voor Ronaldo, niet zijn voetbal kunsten maar eens een genot voor het oog dit WK
Wat voorspellen we hier? Gaan we Argentinië verslaan? Zijn we bang voor Messi? Ik hoorde Affelay vanavond zeggen dat toen hij samen speelde met Messi, Messi heel veel spanning ervaarde voor belangrijke wedstrijden, zo erg dat hij voor de wedstrijd moest overgeven. En Frenkie de Jong was ook niet onder de indruk dat hij nu tegenover Messi komt te staan! dat stelt mij gerust voor vrijdag al voelt het als wachten tot we eruit liggen. Ik zie NL de finale niet halen.
ik type mijn reactie die ik dacht maar niet dan wijken we zo af van voetbal oké kan het toch niet laten, ik hou van gladjes of juist echt een badboy 2 uitersten maar beide zo sexy!
Om even intopic te gaan, volgens mij is hij momenteel in de ogen van de trainer een bad boy, en in die van ten Hag... Overigens was ik vandaag zo druk, dat ik behalve de penalty serie van Marokko (Spanje kwam er helaas niet aan te pas), helaas niets van voetbal gezien heb. Vrijdagavond zijn we volgens mij eregast in een Engelse pub om daar voetbal te kijken. En zaterdagavond ben ik in die zelfde pub voor Engeland tussen de Engelsen. Wordt een super spannend weekend. Hoop dat zowel Nederland als Engeland wint.
ga voor jou duimen dat ze beide winnen!! wanneer vlieg je heen? Denk dat ze het beide zwaar gaan krijgen trouwens! Vooral Engeland tegen Frankrijk! Tja, ik geef hem geen ongelijk, 200 miljoen per jaar in Quatar op zijn leeftijd. Nog even extra zakken vullen voor hij met pensioen gaat. Dat iedereen er een mening over heeft, ben benieuwd wat ze zelf hadden gedaan in zijn positie. En hij is te glad om een echte bad boy te zijn
Argentinië zelf denkt dat ze zo over ons heen walsen en kijken al verder naar de wedstrijd tegen Brazilië Alsof wij en Kroatië er niet eens toedoen Ik denk dat het heel lastig word en hoop dat het niet een gelijkspel word
Geen badboy, eerder een cry babyboy. Had je dat artikel gelezen dat hij ging stampvoeten omdat hij vond dat hij het doelpunt had gemaakt oid want zijn voet raakte even de bal wat een kneus. Dat is toch heel onaantrekkelijk