Ik niet maar mijn zoontjes wel. En mijn man ook altijd maar die is hier nu niet. Die stootte al oerkreten uit met Brazilië Kroatië
Ja, iedereen toch? Dochter zo naar bed en dan ben ik alleen, vriend werken. Dus ja, tegen wie moet ik anders praten?
Ah joh, dan post je 't toch gewoon hier? Ik zit alleen op de bank, heerlijk! Hoef ik me niet in te houden
Nou, ik doel meer op de Ohnee, ik krijg een pink tegen me aan dus val ik op de grond en heb ik heeeeeel veeeeeel pijn!!! Oh, er wordt niet gefloten door de scheids, dan kan ik wel weer opstaan en gewoon verder lopen. Ow, duel km de bal, ik ga gewoon liggen en mijn knie doet zo'n pijn.... ah, mooi, vrije trap, mooi dan spring ik nu gelijk op en hogelijk heb ik nergens meer last van.
Ja zeker. We kunnen het geluid van de tv wel uitzetten, wij weten het toch beter Man wat zijn die Argentijnen saai. Zoals verwacht. Zelfs het publiek stil...
ik ben ook alleen aan het kijken, man en kinderen kijken bij vrienden. Ik betrap mezelf erop dat als Argentinië (zoals nu ) bij het doel komt ik steeds zeg “ WEG DIE BAL!”