WK 2022

Discussie in 'De lounge' gestart door Cin85, 20 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Met niet kijken help je niemand. Maar als je het uit principe niet doet en je je daar goed bij voelt, dan moet je dat vooral doen. Persoonlijk vind ik het uiteraard verschrikkelijk wat er gebeurt, maar ik kijk zeker wel. Wat ik al zei, het leeft hier wel minder. Want winter, rottijden.. etc. Heb wel het gevoel dat het minder leeft hier nu. Normaal hebben velen vakantie, kijk je wedstrijden in de stad op een groot scherm of maak je er toch meer een festiviteit van. Maargoed. Evengoed kijken wij en zijn we voor oranje!
     
    Havermout vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Jaaaaaa mensen kinderen. Had er 4 hier. Maargoed. Verschonen en tanden poetsen hebben we dus maar beneden gedaan. L sliep gelukkig. Maar idd een rot tijd!
     
  3. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.826
    25.924
    113
    Vrouw
    Haha. Hier was 17.00 juist ideaal. Net voor de wedstrijd de pizza in de oven.
    Samen kijken met bord op schoot. En ruim op tijd klaar voor bedtijd :thumup:

    Alleen voor oudste net te laat. Die moest 19.00 op training zijn. Dus 2e doelpunt gemist.
     
    JUVE vindt dit leuk.
  4. Havermout

    Havermout Niet meer actief

    Ja snap ik maar bij mij zijn ze 7, 5 en 1. Die van 5 en 1 zijn dan (nu in Sinterklaas tijd helemaal) net niet op hun best :roflmao:
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Idd. Hier 5, 3, 1 en 6 weken.. :rolleyes: hoe doen we dit, dat vraag ik me af als ik dit typ. Afgezien van het feit dat we soms om 19.30 in slaap vallen op de bank en we ons vorige week door de wekker hebben verslapen lukt het ergens tóch :eek:
     
  6. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.919
    927
    113
    Wij zijn zo voetbal minded dat ik niet een wist dat het wk was. Hier in de buurt merk je niks maar ik moest vandaag naar de school van mijn oudste om zijn leerplan te bepsreken en de bushalte is dus schuin tegenover een pub. Ik vroeg me dus af waarom er vlaggetjes hingen.
    Dank jullie wel om dit mysterie op te lossen.
     
    Catou vindt dit leuk.
  7. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.251
    19.012
    113
    Tja... Hier ook winter (soort van dan) maar het leeft juist ontzettend. Helaas kan ik straks alles meevolgen via het café iets verderop in de straat. Hopen maar dat ze niet gaan winnen, anders gaan ze ook nog eens buiten staan te schreeuwen.

    En de kinderen krijgen vanmiddag zelfs vrij van school vanwege voetbal, beetje overdreven :|
     
  8. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.251
    19.012
    113
    :roflmao::roflmao:

    Ik heb dat ook vaak met de Afrika cup (en vroeger EK) en random wedstrijden, dat ik me afvraag waar alle herrie voor nodig was. Veel sterkte gewenst :roflmao:
     
  9. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.826
    25.924
    113
    Vrouw
    Haha. Ja... dat ken ik.
    Jongste zit ook nog vol spanning voor de sint. Maar kijkt geen sinterklaasjournaal (is hem teveel).
    We hebben bij het schoenzetten ook een voetbalthema erin gefietst :D

    20221120_002658.jpg
    Idee was een heel stadion van kapla... maar ja... pietentekort :roflmao:
     
    NiekeKris en Havermout vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dat laatste is idd ietwat overdreven..
     
    citroenrasp vindt dit leuk.
  11. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Precies dit zei ik gisteren ook tegen mijn man. Normaal kijken wij er echt naar uit, gezellig met vrienden barbecueën en de televisie onder de overkapping. Nu kijken we ook wel, maar is de sfeer toch anders.

    Niet kijken is hier geen optie trouwens, dochter is helemaal voetbalgek, die weet precies wanneer welke wedstrijd is en houdt alle uitslagen bij. Ze kijkt zoveel mogelijk en zit er helemaal in. De wedstrijden van het Nederlands elftal kijkt ze, zover het uitkomt, met haar voetbalteam.
     
    Devilschase, Cin85 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  12. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Wij zijn beide voetbalfan, dus kijken uiteraard. Gisteren eerste helft gekeken, daarna snel de kinderen opgehaald bij bso en opvang, en 2e helft gekeken met een bord friet op schoot. Heerlijk. Ook leuk voor de kinderen dat ze mee hebben kunnen kijken.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Dat wordt een heleboel regenbogen verven voor haar:roflmao:
     
    Catou en Linda86 vinden dit leuk.
  14. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.887
    13.050
    113
    Vrouw
    Hier ook 2 kinderen die helemaal voetbal gek zijn.
    Zoon kwam gisteren dolblij thuis, tijdens Nederlands had de lerares de wedstrijd Engeland-Iran live uitgezonden op het digibord. Zijn eigen voetbaltraining ging niet door vanwege de wedstrijd, maar anders was hij toch niet gegaan ivm het Nederlands elftal.

    Mijn dochter ging gisteren mee lekkere hapjes halen in de supermarkt, ik ging tijdens de 14 minuten blessure tijd van Engeland, want anders ging het niet ivm werk. Loopt ze in haar oranje Nederlands elftal tenue (korte mouwen en korte broek, wel met open jas er boven) direct naar het speel gedeelte, om daar vervolgens de rest van de wedstrijd op haar telefoon te kijken. Die had opeens heel veel vakkenvullers als vriend. :roflmao: Overigens gingen we weg toen het 3-0 stond en toen we thuis kwamen ging de 4e er in, dus ik had niets gemist.
    Haar training ging zowel gisteren als aanstaande vrijdag niet door ivm het Nederlands elftal. En ze wil vrijdag ook eerst de wedstrijd af kijken voordat we naar het stadion gaan om haar club aan te moedigen (vrouwen voetbal). Dus ik vrees dat we voor het eerst in ons leven te laat aankomen in het stadion. :roflmao: Ze is nog in overleg met een paar teamgenoten of ze in het oranje of in club tenue naar die wedstrijd gaan.

    Zelf vind ik het super leuk dat de kinderen zo voetbalgek zijn, maar goed dat komt waarschijnlijk doordat wij dat zelf ook zijn.
     
    masami, GossipGirlxoxo en Linda86 vinden dit leuk.
  15. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.501
    8.353
    113
    Kinderen op de laptop/pc/tablet/telefoon Sintekklaasjournaal kijken. ;)

    Hier geen voetballiefhebbende kinderen. Man ook niet. Zelf vind ik het wel grappig, maar ben ook geen enorme fan oid. Gister even gekeken, maar vond die drumband ed niet zo fijn, veel te druk (in het stadion toch anders, op tv komt alleen de herrie over ;)). Ik kijk niet niet, maar ook niet per sé wel. ;) Net hoe het uitkomt.
     
    Havermout vindt dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Bij mij zelf leeft het nog niet zo echt. Normaal , wat anderen ook zeggen, is de tuin en straat oranje versiert, zetten we de bbq aan en kijken we met vrienden. Gisteren keken we met zijn 4en en was dochter een beetje teleurgesteld dat ik geen hapjes had geregeld voor tijdens de wedstrijd. Dat ga ik vrijdag dus wel doen. Ik kijk ook wedstrijden van andere landen. Met club voetbal heb ik niet zoveel maar dit soort toernooien vind ik altijd wel erg leuk. Dit jaar denk ik iets minder leuk omdat het in de winter is. Gisteren heb ik €30 gewonnen in de toto, ik had ingezet op NL winst en 2 doelpunten of meer, zat dus vooral daarom te juichen bij het 2e doelpunt :p
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  17. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.826
    25.924
    113
    Vrouw
    Regenbogen verven is altijd goed :D

    Geweldige actie toch.
    Maar geloof niet dat er hier in d'r buurt echt gehoor aan gegeven wordt. Zie er nog geen helaas
     
    Catou en tuc vinden dit leuk.
  18. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Ik vind het ook een top idee weer van even tot hier. Ik ging er netjes 1 op de schuur tekenen hier, alle kinderen deden mee, dus ik kan weer even vooruit met kijken:roflmao:
     
    Catou en Mamafiets vinden dit leuk.
  19. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.887
    13.050
    113
    Vrouw
    Wat voor actie is dat? Ik heb daar namelijk niets over gehoord.
     
  20. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.826
    25.924
    113
    Vrouw
    Voor elke wedstrijd die je kijkt teken of verf je een regenboog.

    Dit als compensatie voor de discriminatie van de lhbtqi+(heb ik alle letters?) Gemeenschap in Qatar, maar helaas ook hier.
     
    Cin85 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina