Zo ga je lekker .... En dan in je ander berichtje zeggen dat het niet persoonlijk is . Sorry maar denk dat je echt je berichtje opnieuw moet lezen.
Nou ja. Dat vinden wij logisch maar met alles wat er gebeurd en gaande is qua fifa heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.
Oké ja nu ik het zo lees snap ik je reactie. Excuus. Ik bedoelde er niets verkeerd mee. Ik was dus voor Portugal maar leuk voor hen zelf natuurlijk dat ze door zijn. Ik hoop alleen niet op rellen in de grote steden.
Nou ja. Ze gaan enkel het gedrag van de teams van de 2 landen onderzoeken en daar eventuele sancties op uitzetten. Daarmee is totaal niet gezegd dat ook de scheids daarin wordt meegenomen.
He maar Marokko is toch ook een beetje Nederland? Ik heb trouwens wel even hard op gelachen om de huilende Ronaldo. Ik ben geen fan van hem. Wel jammer dat ze trouwens direct naar hem schakelden. Laat die feestende Marrokanen zien!
Haha goed hoor! Man is vanmiddag geland op Schiphol en onderweg naar huis met de auto, dus heeft er niet veel van meegekregen. Ik hield 'm op de hoogte. Maar eerlijk is eerlijk, Portugal bakte er niks van. En super knap van Marokko!
Beetje rare post. Het is een WK he, elk 4 jaar heb je weer kans om mee te mogen doen. Alleen maar leuk als een land waarvan je het niet verwacht het zo ver schopt.
Het wordt spannend hier. We (mijn Engelse partner/zoon en ik) zitten er hier in Frankrijk weer klaar voor. Vriend is een complete voetbal/ Englandgek, en zelf ben ik een jaar of 10 geleden ook overgestapt naar het Engelse kamp. Ben benieuwd, moge het beste team winnen (maar liever niet Frankrijk )
Hier waar wij wonen merk je er weinig van (gehucht van 100 man waarvan 90% minstens 65 plusser) Moet eerlijk bekennen dat we er ook niet voor de Franse sfeer op uit gaan trekken nu in de winter. De dichtstbijzijnde stad is meer dan 20 km rijden...
Ik heb verder niks met Marokko, zeker tof dat ze door zijn hoor. Maar snap zelf niet zo goed waarom heel Nederland nu achter Marokko zou moeten staan.
Dat zegt toch niemand? Ik ben ook niet voor Marokko. Vond het alleen een mooie wedstrijd om te zien en echt ontzettend gaaf dat ze zo ver zijn gekomen. Eerste Afrikaans land dat de halve finale heeft gehaald.