Ik verbaas mij om me heen zo over alle anti oranje reacties ineens. Want ze "hebben het er zelf naar gemaakt". Als voorbeeld werd de opmerking van Noppert genoemd. Toen Jeroen Stekelenburg hem vroeg of hij zenuwachtig was voor Argentinië zei hij: nee hoor, als we wereldkampioen willen worden moet ik alle ballen vangen, ook die van Messi. Blijkbaar is zo'n opmerking genoeg om Messi boos te krijgen. Sorry, maar dan ben je toch niet wijs? Nu schijnt deze opmerking en van andere spelers verkeerd vertaald te worden door de media. Maar echt, hoe kinderachtig is dat.
Ik gun het de Marokkaanse spelers op zich wel, die doen het heel goed. Maar door dat vreselijke gefluit en boe-geroep van de supporters hoop ik toch dat ze niet winnen. Wat vreselijk onsportief!!! Bah! Ik gun het nu de Kroaten het meest. Sportieve ploeg, mooi en goed spelend, volgens mij geen fluitende supporters en toch ook een beetje een underdog.
Hoe komt iedereen erbij dat Kroatie een ubderdog is? Die werden tweede op het WK van 2018. @Nina Sanders klopt, dat zijn de leuke wedstrijden daar waar je iets heel anders verwacht haha (zolang jouw favo land natuurlijk niet speelt).
Ik keek de wedstrijd van Nederland- Argentinië (of moet ik zeggen Nederland- scheidsrechter?) in een overvolle pub in Engeland. Tijdens de goals van Nederland ging de hele pub uit z'n dak, super gaaf! De Engelsen hebben namelijk een ontzettende hekel aan Argentinië. De dag erna bij Engeland- Frankrijk, had men het er op zowel tv als in de pub zelfs over dat ze niet hoopten op zo'n zelfde scheidsrechter als dat Nederland tegen zich had. Vond het wel fijn te horen dat mensen zonder oranje bril op dus exact het zelfde dachten van die scheidsrechter. Van mij mag Kroatië nu kampioen worden, maar een van de anderen vind ik ook prima, zolang het maar leuke wedstrijden zijn in plaats van oscar shows. Uitgezonderd Argentinië natuurlijk, zij mogen van mij geen kampioen worden. Stiekem hoop ik dat Argentinië in de finale komt en dat Makkelie deze mag fluiten. En dat zodra Messie verkeerd naar hem kijkt ofzo, hij direct rood krijgt. Lijkt mij geweldig! En dat de Argentijnen de finale uiteraard vet verliezen.
Makkelie zit er iig nog in, maar denk niet dat hij een wedstrijd van Argentinië mag fluiten. Dus voor hem ook te hopen dat Argentinië niet in de finale komt, dan fluit hij mogelijk de finale?
Ik denk inderdaad ook niet dat hij Argentinië in de finale zou mogen fluiten. Maar alleen de gedachte al vind ik leuk. Zou inderdaad erg gaaf zijn als hij de finale zou mogen fluiten!
Ik geloof dat veel collega's er wel van overtuigd zijn dat hij de finale gaat fluiten. Lahoz is inmiddels po het vliegtuig gezet.
Weghorst kwam na de wedstrijd de hand schudden van Messi maar die deed net of ie niet bestond dat is toch kinderachtig En wel allemaal banden dragen met respect etc Maar zelf geen respect tonen
Ik zou wat dat betreft ook een slechte scheids zijn, zou al een kaart trekken als je hoofd mij niet aan staat
Heb die neiging meer dan eens gehad, maar het nog nooit gedaan. Scheelt misschien dat ik nog nooit heb gefloten tijdens een bepaalde week in de maand, want dan ben ik echt een bitch.
Als je het spelletje zo onsportief speelt in plaats van gewoon te voetballen, dan wil ik gewoon keiharde karma. Kan dan allerlei, voor mij gunstige, scenario's verzinnen.
Wel handig als je rode kaarten op zijn, 1x in je broek grabbelen en je trekt er zo een soort van reserve rode kaart uit.