Van mij mogen de fransen ook winnen echt waar. Die Messi verdient het gewoon niet. Die penalty was echt niet verdiend
Die penalty....wow. acteurs waar j3 u tegen zegt want ze flikken t gewoon weer en de scheids helpt nog wel even. Hoop dat Frankrijk snel t licht ziet en gaan voetballen als de beste. Gun t Messi zo niet
Heel makkelijk die penal. Maar als Fransman zou je elke overtreding of schijn van overtreding daar ook niet moeten maken, omdat ze 'm zo makkelijk krijgen.
Voor mij was de penalty gewoon terecht . Beetje dommig van de Franse speler om achteraan voeten te gaan tikken in dat gebied en hem omver te lopen. Ik ben geen Messi fan maar ontkennen dat ze nu beter spelen, kan toch echt niet hoor
Ja voetballen doen ze zeker beter. Maar die penalty was echt overdreven, misschien wel dom om dat in strafschopgebied te doen. Maar hij raakte hem echt maar heel even aan en haalde direct zijn hand weg. Natuurlijk gaat de Argentijn neer in de hoop op een onverdiende penalty. Nou hij kreeg zijn zin. Helaas.
Ik ben toch voor Argentinië. Ik gun het Di Maria en Frankrijk heeft vorige keer al gewonnen. Plus dat Argentinië gewoon echt beter speelt.
En dat maakt het minder mooie wedstrijden om naar te kijken ook. Zonet ook. Goeie actie, hop overtreding en de boel valt weer stil.
idd, je kan enkel een penatly krijgen als je in "de grote baklijn" van de tegenstander komt mét een aanvallende actie. En laat ons wel wezen: Argentinië overklast Frankrijk op dit moment!
Frankrijk speelt gewoon ontzettend slecht. Ze komen niet aan voetballen toe. Wat we ook van Argentinie vinden. Het is echt slecht wat Frankrijk laat zien.