Gaat niet alleen om vandaag. Hij is totaal niet sportief. Dat zag je wel bij de wedstrijd tegen Nl. De halve wereld ziet hem als een God zo wat en dat weet ie zelf heel goed.
Maar heb je de Nederlanders dan ook gezien tijdens de strafschoppen ? Heb je die beelden gezien ? Want eerlijk is eerlijk, dat spelletje van gaan roepen tegen spelers die een strafschop moeten nemen is gewoon bijzonder flauw. Dat Messi dan zegt dat ze moeten zwijgen, is toch niet zo vreselijk?
Kom eens bij mij langs zou ik zeggen, heerlijke regio met ontzettend vriendelijke mensen. En nee, ik vind de Fransen zeker niet allemaal even leuk, maar het scheelt echt enorm van plek tot plek. Een beetje vergelijkbaar met Nederland Allez les Bleus!!
Maar wat heeft hij dan gedaan tegen NL? Ik heb de wedstrijd gezien, maar ik zie geen ander gedrag dan wat ik zie bij de andere spelers. Noppert sprak Messi ook nog even toe voor de penalty. Dat is dan toch evengoed niet sportief? Of telt dat niet, omdat Noppert "onze" keeper is? En het lijkt me logisch dat voetbalfanaten hem en een select groepje als "goden" ziet binnen het voetbal. Maar een paar spelers behoren tot de absolute top en dat hebben ze zelf bereikt. Met recht iets om trots op te zijn
Maar je kunt toch niet gemist hebben dat Messi een aparte rol lijkt te spelen bij de scheidsrechters? Die handsbal, dat kon toch echt niet? En maar kletsen met de scheidsrechter, en liggen als het niet lukt. Heel misselijk. Dat zie ik de Fransen niet doen.
Maar daar heb ik het ook niet over. Ik bedoelde meer na de wedstrijd ook. En het constante gepraat tegen de scheidsrechters vind ik ook zwaar irritant. Sorry ik gun het Argentinië gewoon niet.
vind wel dat de Nederlanders ook niet netjes waren tijdens de penalty’s. De Argentijnen trouwens ook niet.
Is dat de schuld van Messi of van de scheidsrechter? Ik zie heel veel spelers op de scheidsrechter aflopen als er iets in hun nadeel gebeurt. Begrijpelijk ook, iedereen wil winnen. Het is aan de scheidsrechter om objectief te oordelen.
Nou dat! Ik ben ook zo anti Portugal wat voetbal betreft, maar zelfs die hadden van mij mogen winnen. Nou dat gaat ver als ik dat zeg hoorm
Ja dat zei ik ook net tegen mn man. Op basis van de outfits ben ik voor Frankrijk. Ik vind dat echt een mooie kleurcombinatie.