Ze gaan vooruit, dit keer een hoop wakkere momenten (met mooie acties) zullen we maar zeggen. Ze waren vandaag absoluut niet slecht. Maar het kan beter vind ik.
Ik vond Amerika tegen vallen. Goal was echt een mazzeltje. Nederland speelde prima, mooie acties maar nog iets te veel balverlies. Vond ik dan
Waarschijnlijk omdat er meer Nederlanders in Canada wonen dan andersom . Maar buiten dat. Ik ben het wel met @Mamavan5 Zodra een Marokkaans over de schreef gaat wordt zijn afkomst erbij vermeld en uitvergroot. Doet een Nederlander hetzelfde zie je weinig in het nieuws. Neemt niet weg dat er een (grote) groep Marokkaanse jongeren voor problemen zorgt. En dat heeft een diepere oorsprong dan het land waar hun (groot) ouders vandaan komen. Wat weer niet wegneemt dat geweld in welke vorm dan ook gewoon onacceptabel is. Terug on topic. WE ZIJN DOOR!!
Of vet geluk hebben. En dan hopen dat ze tegen Nederland geen geluk aan hun zijde hebben. #positiefdenken!
Uiteindelijk moeten ze van alle landen winnen, en alles kan. Als ze nog zo’n groei doormaken als naar deze wedstrijd, dan kunnen er mooie dingen gebeuren! Ik vergeet nooit meer dat ‘we’ Brazilië hadden verslagen, wat een feest was dat toen! Ik vind het alleen jammer dat de wedstrijd om 20:00 uur is. Mijn man zal met de oudste ergens gaan kijken, ik blijf dan thuis met de kleine man. En in mijn eentje vind ik het stiekem niet leuk om te kijken haha! Met mijn schoonfamilie wordt er gezongen en is het 1 groot feest!
Ohja dat weet ik ook nog heel goed! Iedereen zat van te voren al met het doem scenario in hun hoofd; van Brazilië winnen we echt niet! Nou dat hebben we geweten hahah het was wel een geweldig feest in de stad. Niks is onmogelijk, ook al is het tegen Messi en zijn Argentinië zo geweldig hebben ze toch ook niet gespeeld.
Dat herinner ik me nog wel ja. Ik dacht ik kijk die wedstrijd wel thuis want we verliezen toch... Maar niets was minder waar ik kan me ook nog veel huilende Brazilianen op tv herinneren haha
Ik vind het mooi dat Dumfries deelt dat een sportpsycholoog hem geholpen heeft. Open en eerlijk. Ik kan me voorstellen dat de druk enorm is.