hallo, ik ben weer zwanger en wil meedoen aan MvM, maar ben eigenlijk wel heel benieuwd wat nu het cadeau is. ik hoop dat ze door de serie kettingen en armbanden heen zijn...
Ik heb ook een heerlijke zachte badcape gekregen. Ik gebruik hem bijna dagelijks! Zou eigenlijk wel een tweede willen hebben voor als deze in de was zit
oja, die heb ik idd vorig jaar ook gehad, was een extraatje omdat ik al vroeg was gestart. Die is inderdaad fijn. Daar wil ik er best nog wel eentje van krijgen
Bij de eerste mocht ik kiezen tussen de armband en de ketting (koos armband). Bij de tweede zwangerschap die helaas een mk is geworden kreeg ik de ketting (kon niet meer kiezen maar dat was niet erg had de armband al ) en inderdaad die zachte badcape. Toen ik had doorgegeven dat het een mk was geworden kreeg ik ook nog een fleurop kadokaart met 5 euro tegoed.
5 weken geleden nog de badcape. Ik zeg eerlijk, ik heb vriendelijk bedankt. Die van onze middelste dochter ligt nog steeds ongebruikt in de kast. Hij is synthetisch en dat vind ik niet zo fijn. Wel idd superzacht!
hier ook super zachte badcape 2 boeken en prental kortingskaart van 15% voor positiekleding. mag hele periode gebruikt worden!
Ik kreeg een wikkeldeken, bedoelen jullie die met de badcape? Hij is wit met grijs en heerlijk zacht. Ook inderdaad een bon voor prenatal. En gister een mail gehad dat er volgende week een actie komt om je te bedanken voor de deelname. Doe nu sinds week 5 al mee, omdat mijn test zo enorm knalde dat ze het zonde vond om nog een week de hcg door de wc te spoelen. Dus ben een week eerder begonnen.
Volgens mij is het geen badcape? Der zit klitteband aan? Maar hij is zoooo lekker zacht! Ik kreeg wel een ketting erbij, omdat ik de urine zelf naar een verzamelpunt moet brengen
Ja, is idd een winkeldeken. Had ook al een ander (lodger) en de kraamzorg gaf aan toch op te passen met synthetisch omdat kindjes hun warmte dan niet kwijt kunnen. Ook voor dekens ed wordt altijd katoen aangeraden. Niet de enige reden dat ik hem niet heb gebruikt, maar toch...