We willen 1e kerstdag naar de film met onze dochter van bijna 5. Willen naar een van deze 2 films. Welke is het meest geschikt/ minder eng aangezien ze officieel vanaf 6 jaar zijn..
Vorige week Coco gezien. Veel huilende kleine kindjes. Vonden het eng. Mijn kind 8 en 10 en nichtje 8 vonden hem erg leuk. Vandaag gaan we naar ferdinand. Lijkt me erg grappig. Ben benieuwd
Ik zit nog niet zo in de kinderfilms dus bij de topictitel dacht ik in het babynamenforum te zitten en vond het nogal vreemde opties maar gelukkig ben je niet van plan om je kind Coco of Ferdinand te noemen haha. Veel plezier bij de film in ieder geval!
Wij hebben afgelopen weekend Coco gezien, en het viel ons op dat hij veel minder spannend / eng was dan de gemiddelde animatie film. Geen huilende kinderen hier in de zaal dus! Bijkomend voordeel, de frozen trailer Ferdinand staat hier ook nog op de lijst, lijkt ons ook erg leuk.
F Net gereageerd. Ferdinand. Zaal lag dubbel van het lachen. Duidelijk, leuke grapjes en veel leuker dan Coco
Leuk, misschien gaan wij dat ook wel doen met onze oudste! Wil je laten weten hoe jouw dochter het vond? Volgens mij schelen onze oudsten niet zoveel.
Zijn beide films echt pas geschikt vanaf 6 jaar? Mijn nichtje van 3,5 en haar neefje van bijna drie zijn vorige week naar Coco geweest met hun ouders. Ze vonden het beide niet eng maar super leuk. Wij wilden ook naar 1 van deze films gaan met onze dochter van net 3.
Ik heb coco zelf niet gezien maar alleen over gelezen en klein stukje trailer gezien. Maar wellicht is het voor kinderen van 3 niet eng omdat ze niet snappen wat ze eigenlijk zien en alleen muziek etc zien en een kind van 5-6 jr wel begrijpt wat het ziet en het daarom juist spannend vindt?
Wik wilden ook naar coco maar ik twijfelde heel erg. We zijn naar paddongton 2 gegaan , die was super leuk! Veelplezier!
Mijn dochter heeft al honderd trailers ban Ferdinand gezienen wil daar graag heen. Ik vind hem zelf ook erg grappig wat ik tot nu toe heb gezien. Coco lijkt me ook wel leuk. Maar daar zou ik met een kind van 5/6 zeker niet heen gaan.
Wat een leuke film is Ferdinand! Zelfs in het Nederlands. Heb me rotgelachen en hij was ook heel ontroerend. M'n man vond hem geweldig en m'n dochter vond hem heel grappig. Een aanrader dus!
zoontje van toen bijna 8 vond coco erg leuk, totaal niet eng. voor 6 jarigen zou het wel wat spannend kunnen zijn, afhankelijk van het kind.