WK gekte: Je huis oranje?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij er aan mee?

1. JAAAA! DE HELE STRAAT ORANJUUUUUUH!!!! AANVALLUUUUUH!!!!

2. Mijn huis is ook een beetje versierd.

3. Ik doe niet mee, maar vind het wel leuk om te zien.

4. Ik vind het maar niets.

5. VERSCHRIKKELIJK! Kan er geen verbod op komen?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zo dan :)

Wat vinden jullie van de oranjegekte, waarbij je soms de huizen niet eens meer kunt zien, omdat het helemaal vol hangt allerlei oranje dingen?

2. gimena

gimena Niet meer actief

ben benieuwt :p

3. gimena

gimena Niet meer actief

1e stemmer. een beetje omdat me buurvrouw het heeft gedaan :) hahaha.

4. caroline16

caroline16 Niet meer actief

we hebben een oranje vlag voor hangen, en achter op het balken de NL vlag en een paar kleine vlaggetjes, vind het prima zo! doe er verder lekker niks aan :p

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Ik doe er zelf niet aan mee maar vind het wel leuk om te zien..

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik vind het maar niets..al die voetbalgekte overal waar ik kom zie ik oranje word er gek van

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.827
    4.057
    113
    Wij hebben hier samen met meer mensen uit de straat de hele straat vol gehangen met slingers en vlaggetjes. Ook op mijn werk is onze kantoorruimte helemaal versierd op mijn initiatief. Vind het wel gezellig.

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Vriendlief gaat vlaggetjes ophangen op het balkon en binnen komen er alleen oranje kaarsen en meer ook niet hoor ;)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb er helemaal niets mee, kijk geen voetbal en mijn huis is/wordt al helemaal niet oranje

10. Leliana

Leliana Niet meer actief

leuk, die eerste optie!! :D

Wij doen er zelf niet aan mee ..
    De jongens hebben wel voetbalkleertjes gekregen .. maar verder dan dat gaan we niet!

Ik wordt wel helemaal GEK van die oranje toeters .. wat een %^^&%^HERRIE :x

11. 4days

4days Niet meer actief

Ik doe niet mee, vind t een beetje zonde van m'n geld. Koop liever nog wat slingers voor de geboorte. ;) Maar prima als anderen wel alles oranje maken hoor, dat vind ik op zich wel leuk op te zien.

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb gekozen voor de derde optie...vind het dus wel leuk om te zien, maar doe er zelf niet aan mee... hier wordt trouwens wel fanatiek voetbal gekeken door manlief met groep vrienden..da's altijd wel gezellig. bbq-tje aan, biertje, rozeetje...prima hoor!

13. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.957
    5.260
    113
    Home
    hier is de straat al versierd vlaggetjes etc maar niet over de top... ik vind het juist leuk en gezellig staan

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hier is de hele straat oranje!! We wonen in een heel klein straatje en van de week hebben we met de buren onder het genot van een roseetje en een biertje de straat versiert. Mijn vriend is helemaal gek van het WK. Nu loopt hij heel irri een oranje ballon tegen mijn hoofd te slaat en op zo'n toeter te blazen!!! *zucht* ben stiekum blij als het voorbij is...

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou niks oranje hierzo en er woord geen wk gekeken , blegiieieie daar houden wij niet van maar als een ander het wilt doen ga je gang zou ik zo zeggen

16. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Mijn huis is niet versierd maar mijn zoontje wel, hihi :D
    Nee gekheid hoor, maar ik heb wel wat leuke oranje shirtjes voor hem en natuurlijk de Hup Holland speen ;)
    Ik vind de sfeer die het met zich meebrengt trouwens wel erg leuk, zoals vandaag tussen 2 en 4 niemand buiten, terwijl het 27 graden was haha!

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik doe er niet aan mee maar vind het heel leuk om te zien! Als onze hele straat oranje zou worden dan doe ik uiteraard wel mee!

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hier wel oranje en best veel vind ik zelf:)
    De buren ook, en dan een aantal huizen niet en dan weer wel helaas dus niet de hele straat:)

19. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Hier ontbreken de oranje en rood-wit-blauwe vlaggetjes niet. Ook de buren hebben de vlaggetjes hangen. Vind het wel gezellig staan.

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier doen we gezellig mee! In de straat is nog maar weinig te zien, waarschijnlijk omdat het een lange flat is.
    Wij hebben aan de balkonrand een 'hup holland hup' spandoek hangen. Daarbij aan iedere kant een flaggen stok met 1 nl vlag en 1 oranje vlag. De kleine vlaggetjes willen we via het balkon naar de bomen die tegenover ons staan hangen. Maar we weten nog niet tot hoe hoog de vuilniswagen komt bij de boom, dus wachten we even tot dinsdag om dit even te checken!
    Elke wedstrijd zitten we trouw op de bank te kijken!

Deel Deze Pagina