WK gekte: Je huis oranje?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Doe jij er aan mee?

1. JAAAA! DE HELE STRAAT ORANJUUUUUUH!!!! AANVALLUUUUUH!!!!

2. Mijn huis is ook een beetje versierd.

3. Ik doe niet mee, maar vind het wel leuk om te zien.

4. Ik vind het maar niets.

5. VERSCHRIKKELIJK! Kan er geen verbod op komen?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

ons huis is ook versierd, oranje vlaggetjes, oranje kaarsen en plantjes.

2. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    ik vind t VRESELIJK!!!

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bedenk me net... Ze vroegen op het KDV of alle kindjes volgende week oranje kleertjes aan konden doen. Vonden ze leuk. Nou, we hebben niets oranjes voor Ilias en ik ga ook niets kopen, want de volgende gelegenheid is hij er al weer te groot voor...

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier vanmorgen met de buren en de buren daarnasst onze huizen versierd met vlaggetjes, erg leuk en gezellig!

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ook hier niks oranje,wij houden er niet van! Ook de straat is hier niet vesierd.
    Ook ik word echt soms knetter als je ziet wat men allemaal doet zeg,en dan in de winkels pffff.
    Als ze eruit liggen is de feest ook weer over.

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nee..wij versieren niet...onze hele straat trouwens niet...maar mijn mannen zijn wel grote oranje fans ..*ik kijk mee voor spek en bonen :D* houden polls bij, kijken elk programma waar een voetbal in voorkomt etc...
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje moe van word..je hoeft de tv maar aan te zetten of het is oranje dit oranje dat..ben onderhand nu al WK moe...en dan moeten we nog beginnen....;)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Van mij hoeft het niet, maar als een ander het wil; prima, zelf weten. (Zolang het maar niet te laag over de openbare weg hangt.)

Ik vraag me wel af waarom andere mensen het zouden willen verbieden. Je hebt er toch ook geen last van?

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

heb gekozen voor optie 2.
    alleen heb ik het nog niet gedaan was het morgen ofzo van plan maar gewoon een paar vlaggetjes.
    maar als je de straat kijkt waarop ik uit kijk.
    nou das echt optie 1.

9. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind het dus echt vreselijk
    bijna heel mijn straat met die rot versiering pfff:$
    gelukkig de buren niet whaha
    maar ja vind het maar niks en als ze verliezen dan is het lekker weer vechten bleh;):(

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Jaaaa, moet alleen de vlaggetjes nog ophangen. Dat is ook het enige. Mijn schoonouders (lees; schoonmoeder) heeft ook alles oranje versierd. Dat vind ik zelf iets te ver gaan. Echt tig vlaggenlijntjes, vlaggen en ander spul. Heb er weer zin innnn.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier doen we er niet aan :D! En de rest hier om ons heen gelukkig ook niet!

En gelukkig vind ik omdat die vlaggetjes echt een enorme herrie maken als er wat wind staat. Gister een stukje gaan lopen en door een straat met heel veel vlaggetjes, maar tjonge je zult snachts maar moeten slapen met die herrie van die vlaggetjes...!

Waarschijnlijk al duidelijk, maar wij hebben dus ook vrijwel niets met voetbal :D!

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben ook helemaal niks met voetbal. We doen dus ook niet mee aan de oranjegekte en er zal geen enkele wedstrijd hier op tv komen, maar dat hier de omliggende straten versierd zijn, nee daar heb ook geen probleem mee.

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Mijn man (geen Nederlander) vroeg me vorige week of zo of Nederland ook mee deed met het WK. ;)
    Ik heb er ook niet zo veel mee vind het dus wel prettig dat het niet steeds op hoeft hier

14. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wanneer is het ;)
    ff serieus ik weet het echt niet, woon niet in NL

15. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb aan de voordeur altijd een krans hangen met een hartje er tussen in.
    Ik heb er nu een houte orangje hart ertussen gehangen met rood wit blauwe lintjes.
    En achter het huis heb ik wat orangje kaarsen staan verder doe ik er ook niks mee, ik ga het zeker wel kijken.:D

16. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb absoluut niets met voetbal. Hier komt het dus niet op tv. Tenzij mijn man het echt heel erg nodig wil kijken en er geen ander leuk programma op is. De TV is namelijk van mij (vind ik, en eigenlijk ben ik vaak de enige die tv kijkt).

Versieren vind ik ook helemaal niets. De eerste dag ziet het er wel ok uit, maar daarna wordt het vaak zo slordig. En die toeters, die zouden écht verboden moeten worden. :)

17. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Laatste optie, we vinden het helemaal niks! Zo overdreven dat voetbal...

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hmm, ik heb er niet veel over te zeggen geloof ik ;) Mijn vriend heeft gister vlaggetjes ed. ingeslagen om het huis en de tuin mee te versieren. Ach, vind het prima ;) Ik geef niks om voetbal maar hij vindt het wel helemaal leuk, prima toch.

19. Opening

Opening Niet meer actief

Hier 1 balkon versierd met oranje vlaggetjes en een sticker op het raam. Ga het wel kijken maar alleen de wedstrijden van Nederland. Vind het wel gezellig.

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    de hele straat oranjuuuuh!!!
    ben alleen de enige die mee doet hahahaha!!

nee hoor, ik heb alleen vlaggetjes aan de voorkant van mn balkon, en oranje kleding voor mn jongens.

vind het leuk om te zien, maar zonde van mn geld om alles te versieren.
    ik ga voetbal bij mn moeder in de straat kijken, daar is echt alles versiert.

OOh en ik heb mn Hyves gepimpt, die is helemaal oranje!

HOLLAND HOLLAND HOLLAND!!!!

Deel Deze Pagina