Nederland heeft knap gelijk gespeeld tegen Amerika. Ik kijk helaas niet ook ivm de tijden en dag erna werken
Heeft er vannacht iemand de wekker gezet? Ik sliep slecht vannacht, dus vlak voor de 1-1, de wedstrijd aan gezet. Ik vond het wel vermakelijk om naar te kijken. Een harde wedstrijd, veel strijd. Op basis van wat ik heb gezien mogen ze blij zijn met een punt.
Ik ben uiteindelijk gezwicht voor de argumenten van mijn dochter, dus wij hebben samen de wedstrijd bekeken. Had van te voren stilletjes op een punt gehoopt, maar zeker niet verwacht. Ben blij dat de wedstrijd tegen Vietnam dinsdag op een iets beter tijdstip is. Alhoewel wij dan alsnog de wekker moeten zetten, want normaal gesproken slapen wij uit in de vakantie.
Iedere keer kijk ik weer vol goede moed maar ik blijf het niveau van vrouwenvoetbal tenenkrommend vinden. Het valt bij voetbal gewoon veel meer op dat de vrouwen bij lange na niet het niveau halen van de mannen. Super jammer. Dat gevoel heb ik niet bij andere sporten.
Het niveau halen ze misschien niet, maar toch kijk ik liever naar de leeuwinnen. Dat zijn niet zulke aanstellers over het algemeen vind ik
Ik heb geen wekker gezet, maar had het opgenomen en toen ik wakker werd meteen aangezet zonder iets van nieuws te bekijken, spannende strijd en blij met het punt
Vrouwenvoetbal en mannenvoetbal is helemaal niet te vergelijken. Het is echt heel anders. En het niveau van de mannen van oranje is helaas ook niet zo denderend meer..
Ik geniet weer enorm van dit wk. Je ziet dat de niveau’s steeds meer bij elkaar komen waardoor de meeste wedstrijden genoeg spanning meebrengen. Ik speel zelf al vele jaren voetbal en moet zeggen dat ik het niveauverschil niet eens meer zie. Als ik naar mannen kijk stel ik me in op mannenvoetbal, bij de vrouwen op vrouwenvoetbal. Ik snap ook niet waarom er nog steeds zoveel droeftoeters zijn die altijd maar commentaar moeten hebben. Niemand ontkend het niveauverschil, maar dat is toch bij elke sport? We klagen toch ook niet dat Femke Bol langzamer is dan al haar mannelijke collega’s? Blijf het vreemd vinden hahaha. Maar goed ik geniet er lekker van en leuk om te horen dat er meerdere zijn
Ja gekeken! Samen met mijn dochter bij de knvb. Hadden een kon oranjeleeuwinnen experience gewonnen. Kika van Es was daar ook de hele dag. Wat een super leuke sfeer om zo de wedstrijd te kijken. Leuke acties wel van onze leeuwinnen. Komende zondag gaan dochter en ik onze wekker zetten. We zitten er helemaal in
Oh leuk zeg! Mijn dochter had vorig jaar zo'n nacht op de oranje camping bij de knvb gewonnen en 's avonds inderdaad met z'n allen de wedstrijd kijken daar. Dit jaar werd ze weer uitgenodigd, maar nu zijn we op vakantie. Vannacht zetten we dus weer de wekker. Hopen dat we winnen, dan moeten we daarna tegen Spanje. Dochter wil dan expres de hele dag in haar oranje tenue hier in Spanje lopen en hard juichen als Nederland scoort.
Ja, wij zetten dus de wekker. Ik hoop überhaupt voor die tijd wat slaap te kunnen pakken omdat er hier in het dorp (Spanje) vannacht van 00.00-04.00u een mega groot feest is. Wij zitten wel op een kwartier lopen van het dorp, maar mijn ervaring van andere jaren is dat je met dichte ramen, airconditioning hard aan en met oordoppen in, je alsnog het gevoel hebt dat je op het dorpsplein staat ipv dat je in je bed ligt.
En doorrr! Hoe was de wedstrijd? Baal wel van de rot tijden. Ga mijn wekker er dus niet voor zetten. Heb dus nog niks gezien van de wedstrijd. Spanje lijkt me een lastige tegenstander. Ben ook benieuwd naar Zweden-USA straks. Denk dat Zweden wint.
Ik heb ook geen wekker gezet, ik lag pas om 1.30u in bed na m'n avonddienst.. maar top dat ze gewonnen hebben!
Ik heb NL niet gezien vanmorgen. Volgens mij ook niet zoveel gemist. Net wel de strafschoppen van Zweden-USA gezien. Dat was wel mooi spannend!
Ja indd. Vrijdag zit ik weer voor de buis. Hoop wel dat ze wat bal vaster zijn tegen Spanje en niet zulk voetbal laten zien als vannacht