Pfft als we dit winnen krijg ik neiging om al toeterende door de straten te gaan rijden. Gelukkig begrijpt Groenen dat ik op tijd naar bed wil.
Pfft wat duurde die finale gevoelsmatig lang! Ben wel blij dat de finale gewoon eind van de middag is, dan kan mijn dochter tenminste ook kijken. Vandaag heeft ze de eerste helft gezien omdat ze zogenaamd niet kon slapen. (Kind speelt zelf voetbal in de hoofdklasse tussen de jongens en is groot fan van Lieke Martens.)
Ooh spannend, mijn man heeft kaarten gekocht in februari voor de finale, en een hotel in Lyon geboekt. Dus die gaat! Hij had ook kaarten voor vandaag, maar is niet geweest. Zijn vriend kon niet en heen en weer naar Lyon vond hij toch te ver gaan.
Jammer, maar terecht verloren. De wedstrijd op groot scherm in de stad gekeken, was een stuk drukker dan 2 jaar geleden tijdens de ek finale.
De wedstrijd hiervoor van Engeland Amerika - was eigenlijk een échte finale wedstrijd. Amerika is gewoon een slag te groot (nog) voor Nederland. Geweldig dat ze er stonden - en wat hébben ze geknokt! De speelsters - zeker achterin, waren ook écht kapot.. Maar heel verrassend is de uitslag niet... misschien in de zin dat het 'maar' 2-0 was.. Mooie prijs trouwens voor Sari van Veenendaal - en terecht.. zonder haar, waren ze nooit zo ver gekomen.