3 dgn voor testdatum na iui

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door carma, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Hallo allemaal

Wij zijn bezig voor een 2de kindje ook weer via iui
    Nu mag ik op 26 mei testen van mijn arts (dag 16 na iui) maar normaal word ik dag 14 ongi (morgen)
    Vorige keer had ik 1 dag voordat ik ongi werd geen streepie meer
    vandaag zat er wel een streepie maar nog niet zo donker als de controle streep

wat denken jullie???

Lieve groetjes mariek

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zeg: mooi streepje!!! over twee dagen weer testen? ik heb goede hoop voor je meis!

liefs

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik zeg PRACHTIGE streep.....Alvast GEFELICITEERD.. hoop dat beebje lekker blijkt plakken~!!!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ziet er goed uit meid! Idd hopen dat het allemaal goed mag blijven gaan. vast voorzichtig gefeliciteerd.

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Streepje hoeft toc helemaal niet zo donker te zijn als de controle streep, dat ik alleen bij ovulatie testen, deze is wel gewoon positief hoor.
    Maar mag ik je iets vragen. Als je bij de eerst IUI gehad hebt, 'mag' je bij de tweede dan meteen weer of moet je eerst weer 'zelf proberen'?

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Positief hoor meid!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie hem, nu hopen op een knaltest!!

8. carma

carma Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie reactie's
    Ik hoop ook op een donkerdere tst over een dag of 2

Mime 28 wij hebben na de geboorte van onze eerste geen voorbehoedsmiddelen meer gebruikt en er is in 1,5 jaar tijd niks gebeurt (zzad probleem in combi met niet goed genoeg groeiende eitjes)
    Bij ons was het dus geen probleem om gelijk weer iui te krijgen
    Ik geloof dat je een half jaar zelf moet proberen ofzo, maar je kan ook zeggen dat je dat gedaan hebt hoor

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Mooi streepje hoor! Gefeliciteerd! :D

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Bedankt voor je antwoord, we gaan nu voor de eerste maar je vraagt je dan wel eens af dat als er ooit nog eens een volgende keer mag zijn of je dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.
    1,5 jaar is niet echt gelijk, maar goed dat zou gelukkig dus ook eerder mogen. Maar goed eerst maar eens 1 keer zwanger raken. ;):)

11. carma

carma Niet meer actief

Weet je mime, meestal ga je niet gelijk voor nr 2 dus als je weet dat het op de natuurlijke manier niet gaat lukken zoals bij ons, dan ga je gewoon niet meer aan de pil
    Dit is goed voor je lijf omdat je dan later niet weer hoeft te stoppen en "afkicken".
    Als je dan voor nr 2 wil gaan zeg je bij het ziekenhuis dat je tussentijds geen voorbehoedsmiddelen hebt gebruikt

!,5 jaar ertussen is ook een keus van ons geweest omdat de oudste dan zelf de trap op kan en zalf kan lopen
    Dit is onze 2de poging (gonal F/ pregnyl), bij onze eerste hebben we 4 pogingen gehad
    2x clomid/ pregnyl en 2x Gonal F (spuit)/ pregnyl

12. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Onze dochter is na 2,5 jaar ook via IUI "verwekt". Gelukkig was 1 keer genoeg. Na haar geboorte ben ik ook niet aan de pil gegaan en hebben we het maar op z'n beloop gelaten. En afgelopen week weer een positieve test. :D
    Veel eerder dan gedacht, maar zo verschrikkelijk gewenst!! Als deze frummel in januari ter wereld komt is onze dochter net 15 maanden. Ik vind het helemaal geweldig en we redden ons vast!!

Wat ik zeggen wil, het komt zoals het komt. Geniet er lekker van!! :D

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd meis!!!
    Ziet er idd positief uit!

14. carma

carma Niet meer actief

AMEN marije1980
    Ben het helemaal met je eens

Bij ons heeft het 4 jaar geduurt voor we onze dochter in de armen hielden
    Het mocht helaas niet zo zijn dat kindje 2 op de natuurlijke manier verwekt werd.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nee daar heb je gelijk in. Ik was inmiddels sowieso niet meer van plan om nog aan de pil te gaan (zolang ons gezin niet compleet voelt dan natuurlijk) het 'risico' ;) dat een tweede dan heel snel zou komen neem ik heel graag voor lief. Het voelt toch als rotzooi hoewel het natuurlijk helemaal niets te maken hoeft te hebben met het feit dat het nu nog niet wil lukken.

Ik hoop echt voor je dat het deze keer bij twee pogingen kan blijven.
    Kom je over twee daagjes wel je nieuwe postieve test laten zien ;) :D

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat leuk om te horen! Gefeliciteerd! :D

17. carma

carma Niet meer actief

Ik had gisteravond wat bruinverlies en hoopte op oud bloed,maar heeft hier de ongi vannacht doorgezet :(
    Dat was het einde van ronde 2 op naar rond 3

Conclussie ronde 2:
    * Ik word netjes met 14 dgn ongi (2 rondes)
    * Testen voor die tijd heeft geen nut
    * Mijn lichaam is een raar apparaat en houd me voor de gek

De vraag blijft alleen waar kwam dat streepie van gister dan vandaan :(:(
    Maar eens navragen over 10 dgn aan dr Wissman
    Woensdag begin ik weer met spuiten en volgende week woensdag heb ik dan weer de eerste folikel meting (fm)

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    balen he zo'n lijf mariek...knuffel voor jou hoor en dat je maar snel een blijvend roze streepje mag krijgen (en een gezonde beeb)

liefs

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    :( Knuffel voor jou!
    Ik dacht echt dat het wel goed zat!! Hopelijk brengt de 3e ronde meer geluk!

20. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Spuit je toevallig pregnyl of iets anders wat HCG bevat (en de eisprong dus opwekt voor de IUI)???

Want dat kan wel een test beinvloeden en kan dus die (dan vals) lichte streep hebben gegeven gisteren.

Succes

Deel Deze Pagina