nou vanmiddag geen appel gekocht maar toch maar liga ... en smullen dat ze deed! vondt het wel eng, maar heb indien nodig het uit haar handjes gevist .. morgen gaan we met appels en banaan aan de slag!
Verse honing, dus zo uit een potje wordt afgeraden, i.v.m. botulismebesmetting. Maar bij honing die sterk verhit geweest is, zoals in koekjes, geldt dat niet. Al zouden ze natuurlijk ook gewoon suiker kunnen gebruiken. Nadeel is dan dat mensen het niet kopen omdat suiker ongezonder 'klinkt' als honing. Al doet het hetzelfde: de boel zoeter maken.
Kijk weer wat geleerd, in dit geval heb ik me er ook niet erg in verdiept omdat Kylian net als zijn moeder niet van rijstewafels is gecharmeerd Groetjes anita
hmmm vanochtend een stuk appel geprobeerd, maar die was mijn inziens nog te hard..ondanks dat de magnetron er toch zeker 3 minuten op vol vermogen op het gestaan...gewoon ene elstar appeltje... ga maar eens banaan proberen...dat is niet te hard banaan? ze heeft namelijk al 2 grote ondertanden en ben zo bang dat ze er een mega stuk afhapt...
@Claudia, Ik vnd een appeltje ook nog te hard, maar een rijpe peer is wel heel geschikt! Groetjes Firella
Banaan kan heel goed. Als je de stukjes eng vind kun je hem natuurlijk ook even prakken met een vork, dan is het al een stuk fijner. En dan elke keer minder prakken, en dan leert ze vanzelf stukjes eten. Of gewoon in plakjes snijden en die weer in vieren snijden. Zo heeft Jelle het ook geleerd. Nu pakt hij zelf de stukjes en stopt ze in zijn mond. Ik vind een Liga ook nog doodeng, maar het gaat altijd goed. Jelle is inmiddels dan wel bijna 10 maanden maar hij probeert nog steeds grote stukken in zijn mond te stoppen. Hij snapt nog niet dat hij eerst zijn mond leeg moet eten...