Waar laten jullie spullen die je wilt verkopen op marktplaats? Heb dozen vol kleding en andere spullen en ik verkoop veel maar de ene keer gaat het harder dan de andere. Waar laat ik alles zolang? Heb geen zin om voor ieder dingetje naar zolder te gaan en wil af en toe ook nieuwe foto's maken. Waar laten jullie dit?
Ligt eraan wat het is. Ik heb een kast waar ik alle boeken, cd's en dvd's in zet die ik verkoop. De rest doe ik in dozen onder de trap. Ik bewaar de dozen van online bestellingen en die zijn vaak mooi van formaat voor kleren ed.
ik heb alles in dozen gesorteerd en de dozen staan op zolder als bepaalde dozen half leeg zijn doe ik de spullen bij elkaar in
ik heb 1 grote curver achter de schotten staan waar ik soms wat uitpak voor de weggeef of verkoop. 1 Mand staat op zolder waar ik alles inleg wat uit de kasten komt. Ik wissel een beetje tussen die 2. Probeer het trouwens 1 keer te verkopen en daarna gaat het op de weggeefhoek. Ander blijf ik echt met te veel zitten..
Vooral kleding@ Victoria. Ik wil het sorteren in wat voor de verkoop is, maar dat moet weer onderverdeeld worden in seizoen.( in geval babykleding )