Dag Dames Even mijn situatie uitleggen. Deze maand mooi op tijd ongesteld geworden. 5 dagen nadat mijn ongesteldheid terug gestopt was, hangde er plots een grote klodder donker rood/bruin slijm aan mijn papiertje. Volgens de internetcalculator waren mijn vruchtbare dagen van 22 tot 24 februari. 23 februari hebben we geklust, maar ik was zodanig vochtig dat mijn vriend niet kon klaarkomen, echt raar. 24 februari opnieuw geklust en toen is mijn vriend klaargekomen, maar het deed enorm pijn tijdens het klussen aan mijn baarmoeder. Mijn baarmoeder zat erg laag. Heb even rond gekeken op internet en ik zie dat dit mogelijk is als je eisprong al voorbij is. Zou ik mijn kans verkeken hebben en 23 februari mijn eisprong hebben gehad? Ik heb zo'n flauw vermoeden dat deze ronde weeral voorbij is. Ik had van 23 februari tot op vandaag wel telkens steekjes bij mijn schaambot. Toch nog even vermelden dat we woensdag ook geklust hebben.
Tijdens mijn vorige cyclus had ik een positieve ovulatietest. Later die dag had ik wat buikpijn, zoals in het begin van een menstruatie. Had die dag geklust en had toen ook pijn aan mijn baarmoedermond. Het was net of mijn vriend hem steeds raakte. Ook toen had ik last van veel vocht waardoor mijn vriend ook wat moeite had met klaar komen... De dag erna hadden we ook nog geklust. Maar helaas kreeg ik een dikke 10 dagen later mijn menstruatie. Deze maand heb ik geen test gedaan en heb ik niet echt last gehad van buikpijn... Enkel was alles beneden een beetje gezwollen + licht slijmverlies in de 2de week. Dus denk dat toen ergens mijn eisprong heeft plaatsgevonden.... En die steekjes die je zegt heb ik ook soms af en toe.
Bedankt voor je antwoord pimpeltje. Vind het echt raar, gisterenavond had ik dan plots terug lange slierten slijmverlies, terwijl ik dacht dat mijn ei alweer weg was. Zal toch nog even mijn vriend verleiden vanavond om zeker te zijn Hopelijk is het deze maand raak voor je. Ik duim alvast!