Ik mag met 10 weken en 2 dagen. Dus nog 2 weekjes geduld. Daarna gaan we het wereldkundig maken voor zover de mensen het nog niet weten. Linda
leuk leuk meid,, het is even wachten maar dan he bje ook wat ik hoop dat ik snel aan de beurt ben bij de VK ben zo bang dat dit fout gaatmaar denk wel dat iedereen dat de eerste weken heb.. maarja,, moet genieten .. hihi,, ben ook super blij,, morgen bellen naar HA
ik heb hem gehad met 5 weken had gewoon gezegd dat ik zwanger ben maar niet wist hoe lang (wist ik wel maar wilde voor mijn gevoel extra bevestiging dan alleen maar de testen ) daarna kreeg ik er nog een met 7 weken en een met 12 weken maar ik loop ook bij gyno
Ik mag vandaag! Dat is dus met iets meer dan 8 weken. Dat was met de eerste ook zo. Misschien scheelt het dat zij het zelf doen i.p.v. dat ik naar een ziekenhuis o.i.d. moet.
Ik ben bij een verloskundige...Maar het duurt zolang tot ik 12 weken ben. Kan helemaal niet wachten tot het zover is..Ik heb 8 mei wel een afspraak maar is alleen voor intake en krijg ik geen echo te zien dat vind ik jammer. Ben ook blij als ik 12 weken ben, dan kan de vrucht tenminste niet meer afzakken. Ben nu zo bang dat ik dadelijk de echo krijg en er niks is... Maar dat is niet het geval maar ben er wel bang voor.. Marja is mijn eerste zwangerschap en alles is zo nieuw...(en verheug me er al zo erg op)
Ik had mijn eerste echo met 13 weken. vrij laat als ik hier lees dat sommige al met 5 weken een echo hebben gehad. ik mag morgen voor mijn 20 weken echo, super spannend weer.
Ik loop vanwege onze gescheidenis bij de gyn en we hebben vorige week dinsdag de eerste echo gehad... en ik dacht dta het was met 8 week en 4 dagen .. maar toen we dus de echo kregen was ik psies 1 week verder dus dat was helemaal mooi meegenomen... we hadden overigens al eerder voor een echo gemogen maar venwege omstandigheden in het begin met de vk hier int dorp is het er niet van gekomen... maar goed volgende week mogen we weer en dan krijgen we een gesprek met de gyn wat voor behandelplan we gaan opzetten... overigens iedereen weet het al in onze omgeving dta we zwanger zijn al vrij vlot met 4,5 week.. groetjes
ik had de eerste met 8 weken. ik wist niet precies hoe lang ik zwanger was dus, mocht daarom eerder. daarna met 12 weken nog een, en nu aftellen tot de 20 weken echo....spannend ik wil het zo graag weten.... groetjes Lonneke
Ja bij ons wisten ze het ook al met 5 weken...Beetje vroeg eigelijk maar we hadden zoiets dan kan iedereen er al aan wennen