hebben jullie er ook zon last van? nu net had ik mn 3e bloedneus in dit jaar. normaal gesproken 1x per 3 jaar ofzo. heb het ook opgezocht, het is normaal bij een zwangerschap.
Ik heb gelukkig geen last van een echte bloedneus, ik heb smorgens bij t snuiten van mn neus wel altijd bloed erbij zitten. Tis idd normaal omdat je bloed zo dun is
Had nog nooit een bloedneus gehad voor deze zwangerschap... heb er nu gemiddeld een per dag Is mogelijk volgens de gyn, kan geen kwaad... alleen is het wel wat vervelend... Liefs Kirby
heb ik in begin van mijn zwangerschap ook last van gehad nu niet meer gaat wel over hoort erbij je hebt meer bloed in je lichaam nu je zwanger bent
meiden dit heb ik ook smorgens vooral . bij het snuiten van mijn neus,, kan geen kwaad wordt er gezegd ..
heb er nu gemiddeld een per dag jeetje, wat lastig. die andere 2x dat ik bloedneus had, had ik er ook echt 5min last van, t bleef maar stromen. vanochtend dacht ik dat ik een snotneus had, dus veegde het weg, maar bleek bloed te zijn. heb het gesnoten en t was weer over.
Ik heb er vorige week ook voor het eerst last van gehad. Het duurde bij mijn ruim 20min. Werd er op een gegeven moment duizelig van. Na 20min. was ik er flauw van, en heb ik weer mijnneus gesnoten, gevolg: Bloedneus stopte. Als ik dat eerder had geweten, had ik het gelijk gedaan.
Bij mijn dochter had ik het echt spontaan (dus niet met neussnuiten) liep zo naar beneden, maar was toen ook erg warm (zomer 2005) Nu heb ik het ook (nog) maar 1 keer gehad, nu met mijn neus snuiten Maar het is echt een zwangerschapkwaal... jessica
Voor ijn zwangerschap nog nooit een bloedneus gehad, nu iedere dag een neus vol en kan niets anders doen dan het er uit snuiten, anders raakt het helemaal verstopt.
Hoihoi, ik heb het idee dat ik sneller blauwe plekken heb. Kan dit ook komen door dezelfde oorzaak als die bloedneuzen, nl dunner bloed? groetjes sanneke
Ik heb twee weken lang bijna dagelijks een bloedneus gehad en nu nog zeer regelmatig. Anders heb ik daar idd ook nooit last van, dus helaas, het hoort erbij ja... En die volle, verstopte neus is zeer herkenbaar... Leuk he, zwanger zijn!