Joeppie, vandaag een testje gedaan én wat blijkt, hartstikke postief! Heb geen idee wat er allemaal moet gaan gebeuren, ben ontzettend blij, maar ook verselijk zenuwachtig. Dokter gebeld, nu kan ik donderdag een afspraak maken bij de verloskundige. M'n vriend ook blij, maar is erg in "paniek" , wat gaat er gebeuren én hoe zeker is de test? Moet ik nog een keer testen? (nee toch, stond echt duidelijk een plus!) Spannend allemaal hoor. Het vervelendste is nog, dat ik het niet van de daken kan schreeuwen. We kiezen er voor om de eerste 3 maanden niets tegen anderen te vertellen. (dat "zeggen"ze toch, dat dat niet altijd verstandig is om het gelijk te vertellen?) Goh wat ben ik blij en dat al naar 2 keer.......
proficiat en knap hoor dat je het 3 maanden voor jezelf kan houden,nou ja heeft ook wel wat denk ik.geniet er van
Van harte gefeliciteerd. Dat blije en paniekerige gevoel herken ik wel. Komt vast helemaal goed. Even rustig aan het idee wennen.
Gefeliciteerd meis, enne wennen komt vanzelf wel hoor. Moet mijzelf ook af en toe nog even knijpen hoor Trouwens, suc6 met het 3 maanden voor je houden. Waren wij ook van plan, is ons 2 dagen gelukt
Dacht dat ik het record had. Dat valt gelukkig nog mee. Haha, maar drie maanden heb ik ook lang niet volgehouden. Met 7 weken wisten alle belangrijke mensen het. Vond ik ook wel prettig. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En echt, je hebt overal genoeg tijd voor. Dat komt helemaal goed. Geniet er maar lekker van.
gefeliciteerd meid en het wijst zich straks vanzelf hoor komt allemaal goed ga er maar lekker van genieten saampjes
Maar heb wel gewacht met testen tot ik een week overtijd was hoor Spigt, ben benieuwd hoe lang jij het voor je houdt
van harte gefeliciteerd! Je hoeft niet in paniek te raken hoor, alles gaat straks vanzelf. de verloskundige vertelt je wat je moet regelen etc. Veel succes met het 3 maanden niets zeggen
gefeliciteerd! vind t heel knap als jullie het 3 maanden volhouden om niets te zeggen. wij gaan ook een poging doen om 3 maanden niets te zeggen. mijn man zal t wel lukken maar mij...denk t niet geniet van je zwagerschap liefs kristy
Mghh idd ken het gevoel. Was 5 dagen overtijd maar ik voelde het al (is de eerste) hebben gisteren een test gedaan en RAAK. Belangrijkste mensen weten het nu dat zijn onze ouders. En een ERG goede vriend van mij maar ze feliciteren me pas bij 3 maanden wel erg leuk. Ik ben ook ff de weg kwijt. Mijn vriend helemaal die had erg veel pech in zijn vorige relatie en nu alles in een keer. Weet nu eigenlijk niet waar ik moet beginnen?. Is er op en het forum ergens wat voor?.