Als de wobbel niet zo duur was zou ik die gekozen hebben boven ons keukentje. Mijn zoontje van nu bijna 3 speelt eigenlijk nooit met het keukentje. Ik wacht de winter nog even af en anders gaat hij eerst naar boven, voordat mijn jongste ermee gaat spelen duurt nog wel even.
Keukentje! Wij hebben vorig jaar met Sinterklaas deze gegeven. Dochter was toen 1,5. Ik heb alleen spijt van dit model. Achteraf had ik er liever 1 gehad met meer werkblad om leuk aan te spelen. (denk aan houten eten snijden enz). View attachment 590364
Wij hebben allebei. Moeilijk voor een ander te zeggen, maar bij mijn zoon is de wobbel favoriet (hij wordt ‘as we speak’ tegen de bank gezet om te klimmen en glijden) en bij mijn dochters zou de keuken favoriet zijn geweest. Het mooie aan het ikea keukentje vind ik dat hij in hoogte verstelbaar is en dus ook lang meegaat met groter wordende kinderen.
Absoluut een keukentje. Hier spelen ze er met 7 jaar ook mee. Soms als er vriendjes/vriendinnen komen van 8 a 9 jaar spelen ze ook mee. Dus gaat zeker jaren mee.
Keukentje van Ikea hier .. Ze speelt er tot nu toe nog steeds mee! Ik heb vorig jaar getwijfeld over een wobbel maar heb het toch niet gedaan
Wij hebben alleen een keukentje, maar daar word echt elke dag mee gespeeld. Zowel door mijn dochter van ruim 2,5 (fantasiespel) als mijn zoon van 1,5 (eerst alles in- en uitladen, nu ook een beetje fantasiespel). De duplo, puzzels en stiften worden wel eens een dag overgeslagen, maar dat keukentje kan ik elke weer avond opruimen
Wij hebben sinds kort een wobbel. Wordt nog weinig mee gedaan. Keuken wordt dagelijks mee gespeeld door zowel mijn oudste als jongste. Ik zou zeggen keukentje. Wobbel is ook leuk maar je moet wel erbij blijven en opletten op die leeftijd. Keukentje kunnen ze gewoon lekker mee spelen en je kan er nog eens wat bij halen.