Dit is een wobbel: Wobbel: het houten speelgoed dat jong en oud beweegt - Wobbel Geen haar op mijn hoofd dat ik minstens 100 uitgeef aan een kromme plank...
Wij hebben er een Sinds vandaag, dus kan er nog weinig zinnigs over zeggen. Ze zijn er wel al uren zoet mee geweest en ze gebruiken m nu al voor vanalles. De hoofdreden waarom wij m aangeschaft hebben is omdat onze beide kindjes een flinke motorische achterstand hebben en we zo ook spelenderwijs thuis nog meer kunnen oefenen. Mijn zoontje vindt m gelijk helemaal geweldig en ik heb goede hoop dat hij erg veel gebruikt gaat worden. Om te oefenen en om in te zetten in hun spel
Ik vind het zelf een geinig ding maar mijn dochter zou de fantasie missen om te bedenken waarvoor ze hem kan gebruiken. Maar ik ken meerdere mensen en kinderen die heel blij zijn met hun wobbel.
Bij ons zou het zo geslaagd zijn dat ze er twee willen, weet ik wel zeker! Maar zo duur, ik wil er toch een dus ga mezelf er een kado geven als de jongste jarig is... Zo leuk om motorisch bezig te zijn en ze houden ook echt van fantasie spel, alles is van alles bij ons.
In de gebruiksaanwijzing staat inderdaad dat kindjes de zijkant van de plank niet vast mogen pakken. Je moet ze natuurlijk, net als bv bij een hobbelpaard oid wel even uitleggen hoe je het moet gebruiken
Wii hebben er één en hij is elke cent meer dan waard. Mijn dochter wiebelt erop, ligt erin te relaxen, gebruikt de bolle kant als podium en we hebben er al een treinbaan onderdoor gemaakt. Hij gaat mee op vakantie en naar opa en oma. Voor ons een perfect ding om de beenspieren van mijn hypermobiele dochter te oefenen. Nog geen vingerongelukjes gehad, en de houten vloer is nog heel (wij hebben vilt eronder). Hij is trouwens ook erg goed voor de bilspieren van mama en papa
100 euro voor een bolle plak. Handige opa kan het zelf maken.(man/vrouw). Kun je het beter delen met andere ene week hier andere week daar. Tja en het blijven kinderen en ja ook al let je op vingers tenen. Kan zeker auw doen.
Ik werk bij een houthandel en wij gooien dat soort planken juist weg wegens onverkoopbaar. Ik zie mogelijkheden voor 75 euro per plank.