Hi dames, Ik hoop dat ik hier goed zit; maar ik ben op zoek naar een origineel kraamcadeau.. M'n vriendin is zwanger van nr 2 (meisje) en bij haar 1e (jongen) had ik een leuk en origineel cadeau: https://www.bol.com/nl/p/joueco-activiteiten-kubus/9200000019638648/ Dit was een groot succes, dus de druk is groot dit keer Het liefst wil ik weer iets van houten speelgoed.. De "eisen": * liefst hout * max 30 * hoeft niet per definitie gericht op een meisje te zijn; dus niet perse roze Wie heeft er een leuk idee? Alvast bedankt!
Fantastisch houten speelgoed? Speelgoed - juffrouwpollewop Ik ben fan. Staan ook leuke dingen bij het kopje Babyhoekje
Houten knikkerbaan (met hele grote kogels)? De houten xylofoon wordt hier veel gebruikt en de houten brio trein. Of de grimm regenboog? Die is duurder maar misschien samen met iemamd?
Of een stoeltje met het geboortekaartje erop? Stoeltje met naam en van geboortekaartje | geboorteXpress - kraamkado met naam
Ik begrijp dat het ook iets mag zijn dat ze pas na een jaar gaan gebruiken Een houten hamerbank met ingebouwde knikkerbaan of belletje/xylofoon etc, je hebt vele modellen. Dl heeft er een van Haba met meerdere functies, is al 2,5 jaar een groot succes.
Bedankt voor de tips dames! Zitten hele leuke dingen tussen.. Hier kan ik wel wat mee; (ook met de roze loopwagen)