Wobbel

Discussion in 'De lounge' started by yoghurt, Apr 30, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,108
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik hoor er de laatste tijd ontzettend veel over. Lijkt me leuk maar ben er nog niet over uit of ik dat geld wil neerleggen voor een plank.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben zoiets van jaren terug van de IKEA. Volgens mij wel wat groter dan de wobbel, maar echt een groot succes!! De kinderen spelen er hier al jaren bijna dagelijks mee :).

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Ik vind m super en zou er graag 1 willen.. Maar die prijs houdt mij echt tegen, wat een bedrag..

4. schorpioentje82

schorpioentje82 Actief lid

Mar 13, 2008
    234
    14
    18
    Ik ken de makers ervan. Kinderen zaten bij mij op het kdv (zitten nu op bso).
    Afgelopen september werd de wobbel uitgeprobeerd op het kiind festival. Dat was een groot succes!
    En nu is het echt een succes geworden. Er worden er velen verkocht. En als ik alle reacties zie op Facebook en Instagram, dan is het inderdaad super speelgoed. En dan vooral voor de motoriek.
    En je kunt je eigen wobbel samen stellen.
    Als mij kinderen jonger waren geweest, had ik er zeker 1 gekocht!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Maar gewoon gekopieerd van Ikea dus eigenlijk?
    Die is of was vast een stuk beter geprijsd.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Die van de ikea is heel wat ouder, is uit productie en is toch anders, dat is meer een schommel stoel/plank met een kussen erop, als een motorisch beweeg speelgoed ding. Veel groter ook die ikea vagga.

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nouuu nee..100 euro voor een houten wiebel plank..no way

8. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Dus groter, goedkoper en veiliger eigenlijk... 😜

9. gitta

gitta Fanatiek lid

Oct 22, 2013
    2,625
    427
    83
    Als ik het goed begrijp ('een Waldorfklassieker') is het een antroposofisch voorwerp. Grappig dat dat zo'n succes is, maar ik vind het (zoals veel dingen voor kinderen ook erg duur).

10. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

Oct 6, 2014
    1,996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Heb hem voor mijn twee jarige dochter gekocht en elke dag blij mee!

11. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Geen idee of mijn kids er blij mee zouden zijn. Zouden ze het dagelijks gebruiken dan vind ik de prijs nog wel te doen, maar dat blijft dus een gok😉.

Ik verbaas me wel over al die reacties van die vingertjes 😮. Kan natuurlijk zeer doen maar hebben jullie dan ook alle deuren uit huis verwijderd of zo, want dat kan nl ook heel erg zeer doen. Er zal wel vaker gebeuren dat iemand zijn vingers ergens tussen heeft toch😉

12. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ik denk dat mijn meiden m vooral zouden gebruiken als een soort schommel, en de enige manier om hem dan vast te houden zou aan de rand zijn. Dusja dan lijkt me die kans erg groot. Misschien omdat ik met kinderen werk dat ik daarom eerder screen op veiligheidsaspecten?
    En ik wijs ze ook op de gevaren van deuren vastpakken aan de scharnierkant inderdaad 😊

13. olleke

olleke Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    4,842
    4,103
    113
    Daar wijs ik mijn kinderen inderdaad ook op. Maar bedoelde het vooral als 'een ongeluk zit in een kkein hoekje' dus dat zou bij mij in dit geval geen reden zijn om het niet te kopen😉

14. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Oh bij mij juist wel. Dit is, bij mijn kids in ieder geval, meer dan een ongeluk in een klein hoekje. Maar vragen om hoe snel en hoe vaak 😜

15. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Grappig ding, maar een belachelijke prijs!:ik zie het gevaar van beknelde vingers ook. Bij kastjes en deuren is dat risico er evengoed, maar de kans dat ze onder die wobbel komen lijkt mij groter. In het spel vergeten jonge kinderen nog weleens de gevaren ook al heb je dat tig keer verteld.

16. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

Jun 28, 2015
    1,374
    910
    113
    Is het voor een 4/5 jarige leuk of alleen jonger kids?

17. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn wobbel is flop... Misschien eens een toppe wobbel gaan aanschaffen.
    Nee zonder dollen, geen idee wat een wobbel is haha.

18. Mir82

Mir82 Actief lid

Dec 19, 2011
    159
    28
    28
    Ik wil m dolgraag hebben voor m'n meiden maar prijs is enorm idd.
    Hoor van meerdere mensen om me heen die hem hebben dat het echt een groot succes is!

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Share This Page