zwanger en hormonen whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door michellle81, 16 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    ohhhhhh ik wordt zo moe van mezelf en ik denk andere ook hihhhihihihi kan zo weinig hebben van andere mensen irriteer me zo snel aan alles ,geluiden vieze luchtjes ,mensen die stikken hihihihih de haren van mijn hond mijn man zijn troep die hij laat slingeren zijn gesnurk ,zijn zoontje die zijn eten niet op eet of geen dankjewel zegt !mijn vriendinnen die steeds klagen dat ze het zo druk hebben pffffffffffffffffff mijn dikke lichaam die soms in de weg zit !
    De kleding die ik aan heb kan ik ook niet meer zien elke keer het zelfde ...
    nou kan ik nog wel even doorgaan maar geloof me dat willen jullie niet weten ....hihihii
    voor de rest ben ik super blij met mijn wondertje in mijn buik ,maaaaaaaaaaaaaaaaaar ook zoooooooooooooo blij als die hormoontjes uit mijn lijf zijn verdwenen ....
    moet ook echt overal om huilen pffffffffffff nog 10 weekjes ....
    zooooooooooooooo hehe moest ik effe kwijt wie nog meer ?

2. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik ben ook blij straks weer mezelf te zijn, maar eh ontzwangeren duurt meestal ook weer een tijdje, vooral als je borstvoeding geeft.
    Ik dacht dat ze zeiden 9 maanden zwanger ook weer 9 maanden ontzwangeren..... ;)
    Ik zou me niet teveel vasthouden aan 10 weekjes, vooral na de vorige bevalling had ik het gevoel een tijdje te zweven boven de aarde.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Nou maak je borst maar nat. Na je bevalling gaat het een tijdje gewoon net zo vrolijk door!

4. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    oh help ik ben ook zo'n emotioneel wrak! Ik herken het meteen en ik voel me momenteel ook zoooooo alleeeeeen! Zit sinds een week in de ziektewet vanwege bekkenpijn en enorme pijn in m'n liezen en bovenbenen. Ik kan de hele dag wel janken! Iedereen heeft het maar druk met van alles en ze denken volgens mij allemaal dat ik me aanstel, want IEDEREEN heeft wel last van het bekken en het hoort er allemaal bij en allemaal voor het goede doel. (maar niemand heeft ooit haar bekken gebroken gehad, zoals ik dus ) NOU, IK KAN HET NIET MEER HOREN! GRRRR
    Ik zal ook blij zijn als ik mezelf weer een beetje ben en van die rot pijn af ben..
    tot die tijd, lang leve de hormonen! NOT

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh wat herkenbaar!

6. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    ben niet emotioneel maar soms heb ik zin om het raam open te zetten en al me innerlijke emotie (woede) naar buiten te gooien maar das niet zo goed idee, en me vriend vind me ook niet elke dag zo aardig!
    xxx (gaat weer over)

7. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Ontzwangeren duurt idd lang. Voel me pas sinds een weekje weer een beetje de oude. Af en toe spelen de hormonen nog wel eens op heel apart.

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Hihi, wat herken ik mij hierin zeg! :)
    Mijn irritatiegrens is ook enorm laag op het moent, irriteer me echt aan alles :oops:
    Vooral aan mensen die te traag zijn en mensen(zoals mijn man)die troep laat liggen en dan de stille hoop heeft dat iemand(ik dus)deze op ruimt :evil: hier werd ik al boos op maar nu ontplof ik zowat :rolleyes:
    En aan mijn schoonmoeder die maar blijft klagen dat ze zo moeoeoeoe is, die vrouw heeft geen baan en geen kinderen meer thuis wonen...dus waar wordt je in hemelsnaam dan zo moe van?aaaargh.
    O'ja en ze heeft het verschriiiiikkelijk druk...dussss.
    Goed, daar begin ik al weer haha, het is nog vroeg dus moet weer ff indimmen :confused:

9. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    haha mijn schoonmoeder weet dat ik een btje hormonig ben dus houd rekening met mij maar mijn vogels die dagen me uit joh die zitten maar te krijssen heb ze nu beneden gezet en zit zelf boven en als ik ze nu zacht hoor word ik al gek!

Nu heb dat k#t beest ook nog jonkies die ze niet meer te vreten geeft dus die maken mij snachts wakker omdat ze honger hebben, het lijkt verdorie wel een onafgestudeerd gospelkoor!

maar voor de rest heb ik niet echt last van me hormonen hoor haha

10. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    hahaha, ik zat vanmiddag in een lunchroom koffie te drinken, zit er de hele tijd zo'n keffertje te blaffen, werd er gek van, was in staat om te zeggen dat ik er voor m'n rust zat en dat honden maar buiten moeten blijven! grr.

11. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    maar het rare is normaal ben ik echt nuchter en nu erger ik me aan dingen die me normaal niet zoveel doen ik ben echt een dieren vriend maar nu had ik bijv die hond van jou echt een rotschop willen verkopen!

of die vogels op de grill haha

12. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb het ook, en het wordt volgens mij met de dag erger. Ik heb een beetje medelijden met mijn vriend ;)

13. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    zo wow je hoeft nog maar een weekie succes hoor!

Ja mijn vriend krijgt ook de volle laag, maar vind t zo erg dat ie altijd zeg zullen de hormonen wel zijn grmbl #@!%
    liefs

14. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Gisteren in de apotheek stond er een moeder met een tweeling van een jaar of 2. Die kinderen waren me daar een party hyper. Gillen, schreeuwen, rondrennen op de schuifdeuren slaan. En die moeder maar zeggen; jongens doe eens rustig. Maar die kinderen hoorden haar niet eens en gingen gewoon door. Dan irriteer ik me op dat moment zo aan die moeder die niet ingrijpt. Ahhhhhh. Normaal gesproken zou ik hier totaal geen punt van maken, maar nu met al die hormonen dus wel.

Deel Deze Pagina