woedeaanvallen 14 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ALeV84, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Ik herken het (nog) niet. Wel dat hij boos word als hij iets niet mag of ergens bij weg gehaald word maar dat het 15 minuten duurt herken ik niet. Hij is hooguit een halve minuut boos en dan wel weer goed af te leiden. Wel word hij wat sneller boos dan eerst maar gelukkig geen 15 minuten lang...

2. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    hier ook... het gaat op en af...
    afgelopen dagen heerlijk kind gehad... want hij wilt het liefst de hele dag naar buiten en dat kon nu natuurlijk...zodra hij begon te drammen was het bedtijd of etenstijd.. perfect..

hebben jullie ook dat als je kindje naar de oppas of opvang is geweest het 10 x zo erg is...
    Sem heeft door dat als hij bij opa en oma een keer piept..hij gelijk geholpen wordt...thuis is dat niet zo..
    maar als hij dan bij opa en oma is geweest dan is de omschakeling moeilijk te maken denk ik.. als er iets niet lukt gaat hij gelijk piepen...
    maarja...fases... het is nu ook net een periode waarin hij veel wil en niet alles zelf kan..

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Herkenbaar en ons dametje is net 15 maanden. Ze is een echte driftkop als ze haar zin niet krijgt of als iets niet lukt. Deels ook frustratie inderdaad, maar ze reageert dan dus heel driftig. Ze heeft me laatst ook een keer gebeten, maar daar ben ik even flink boos om geworden en sindsdien heeft ze het ook niet meer gedaan. Haar driftbuien negeer ik of ik zeg dat ze gewoon moet doen. Als ze moet huilen van frustratie dan troost ik haar en doen we het samen.

Ze is ontzettend lief, maar wel behoorlijk pittig. Er zit een echte kop op, krijg ik vaak te horen haha! Ik schijn vroeger precies zo te zijn geweest, dus maak me er geen zorgen om. Het wordt naarmate ze ouder wordt, meer begrijpt & duidelijk kan maken en zelf meer kan vanzelf weer minder.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier hetzelfde, kan het nog niet echt driftbuien noemen...

Deel Deze Pagina