Ik schaam me eigenlijk heel erg, maar ik wil dit absoluut vragen: wie weet er een manier (er zijn geloof ik ook goede boeken over?) om te leren je woede te beheersen? Sinds ik zwanger ben, ben ik zo vreselijk opvliegend, ook naar mijn zoontje toe. Ik kan me nog net beheersen om hem geen klap te verkopen als hij het bloed onder mijn nagels vandaan haalt en ik schaam me hier zo erg voor Ik ben net ook tegen hem uitgevallen (met woorden) en heb hier zo'n spijt van. Ik zit hier een partij te janken, voel me zó vreselijk verdrietig dat ik zo doe tegen mijn lieve mannetje, mijn allessie... Veroordeel me alsjeblieft niet....ik weet zelf ook wel dat ik fout zit, maar ik wil er absoluut iets aan doen voordat ik hem eerdaags wel een tik verkoop...wat ik absoluut niet wil!!!
jeetje wat klote voor je om je zo te voelen en de controle over jezelf te verliezen... ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee... maar ik word soms ook erg op de proef gesteld met mijn geduld door mijn dochters... wat ik dan doe is hen apart zetten waar ze niet weg kunnen, dus de box en de kinderstoel en ik ga dan ffe afwassen of wat anders doen terwijl hun tv kijken of spelen... na de afwas ben ik het frusterende gevoel wel weer kwijt en bedenk ik me wat een schatjes het toch eigenlijk zijn en dat ze gewoon zichzelf aan het ontdekken zijn als eigen persoontjes en daar horen ook de wat minder leuke dingen bij... wij zijn toch ook niet altijd maar aardig enzo maar als je het gevoel hebt dat je eerdaags echt tever gaat tegen je zoon zou ik proberen er met iemand over te praten.. het zullemn ook wel de hormonen zijn wat meespellt maar dan nog hoor je je niet zo te voelen altijd... wel wat mee doen hoor!! het is al een stap dat je het hier neerzet en je afvraagt wat je ermee aan moet... ik hoop dat je het onder de knie krijgt want dat voelt veel beter voor jou en je zoon! succes ermee!