Goeiemorgen dames, Nou, zoals de titel al zegt; ik ben vrijdag getrouwd. Het was super allemaal, onze kleine man van 1.5 erbij, helemaal gezellig. Tja en toen de huwelijksnacht, haha...ook helemaal leuk Maar...in onze huwelijksnacht hebben we nogal wat andere dingen gedaan dan dat we normaal doen, andere manier van....en nu had direct daarna helderrood bloedverlies en de volgende ochtend bruine afscheiding. Ik kon er wel om lachen gezien ik denk dat het van onze leuke nacht komt, maar toch vind ik het eng Ik heb in augustus een uitstrijkje laten maken en dat was perfect. Dan kan er toch niet nu ineens wat aan de hand zijn? Denk dat ons nachtje een beetje TE is geweest?! Iemand ervaringen? Fijne zondag allemaal & groetjes
Hoi, Allereerst gefeliciteerd!!!! Wat betreft het bloedverlies, als het bij eenmalig blijft, dus deze "ruige" nacht (zal maar niet vragen wat jullie precies gedaan hebben haha), dan hoef je je er geen zorgen om te maken. Lekker genieten............ Liefs!
Ik denk idd dat het te is geweest. Misschien wat geraakt van binnen. Bruin bloed is oud bloed, dus teken dat het al weer wat aan het genezen is. Hou wel in de gaten dat je dat niet te lang hebt. Met een dag of 2 moet het wel over zijn. Heb je er geen last van (gehad?) En nog gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met je huwelijk! Ik denk ook dat je je geen zorgen hoeft te maken... blijkbaar dus gewoon een iets te wilde nacht gehad
haha.. zoals de meiden zeggen, bruin bloed is oud bloed dus er is waarschijnlijk niets aan de hand.. gewoon een te ruige nacht gehad haha.. en. Gefeliciteerd
hahahahahaha ik zie ineens allemaal rare dingen voor me komt gewoon door de ruige nacht hoor en gefeliciteerd!!!
Van harte Gefeliciteerd natuurlijk! enne ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! ik heb het wel vaker gehad
Ik heb precies hetzelfde! Gisteravond nogal een bloedstollig avondje gehad.. en voor ik ging slapen ineens wat bloed in mijn ondergoed, zo ook vanmorgen. 't is nu weer bruin, maar maakte me ook beetje zorgen. Misschien wat geraakt? Vind het wel vreemd, want heb dit niet eerder gehad, alleen aan het begin van de zwangerschap..maar ja, dan is alles goed doorbloed.
Ja hoor! Ik denk dat 'hij'wat geraakt heeft. Gewoon te hard.. Kan gebeuren, vooral als het er zo hard aan toe gaat Geen zorgen, en gefeliciteerd met je trouwdag!
Gefeliciteerd met je huwelijk! Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor, gewoon inderdaad ietwat te 'ruig' geweest!
wel een leuk verhaal om later aan je kleinkinderen te vertellen haha maar euh denk dat je/ jullie iets te wilt zijn geweest