Ik vind hem erg mooi - ik hou van dit soort afbeeldingen (oke- niet op míjn lijf, maar toch) -ik ben heel erg benieuwd hoe hij is als hij af is met de kleurtjes!
Hahaha nee je ziet geen spoken, al was het geen dolfijntje, maar een vlindertje.. Vlinder heeft een upgrade gehad In de zomer ga ik hem ook zeker showen! Alleen op mn werk kan ik hem dan wel verbergen, das ook wel prettig
Toch even een vraag,je ziet nu je oude tattoo erdoorheen komen. Blijft dit of krijgt die bloem nog kleur?
Zoveel mogelijk? Als ze coveren, dan is het wel de bedoeling dat je er niks meer van ziet. Ik zou er echt niet blij mee zijn als ik de oude tattoo nog steeds zou zien... Voor de rest vind ik het een nette tattoo Wel wat druk voor mijn doen. Ben erg benieuwd naar hoe het er uitziet als het klaar is.
niet mijn smaak ,zou dit zelf nooit kiezen maar vind t heel mooi gezet en voor wat ik zo kan zien staat het mooi op je arm!
Hebben ze jou niet aangeraden om je oude tattoo te laten laseren? Ik wil ook een cover,alleen de tattoo zaak zet hem pas als ik mijn oude heb laten laseren zodat hij een flink stuk lichter is. Anders blijf je hem er toch doorheen zien en ze willen geen prutswerk leveren.
Oooooh en begrijp me niet verkeerd,bij jou is geen prutswerk geleverd hoor. Hij is echt heel mooi en erg mooi gezet,alleen jammer dat je de oude toch nog ziet.
Maar in dit geval, door de vorm van de tattoo had ze het beter wel kunnen laten doen. Mijn tattooshop adviseert in de meeste gevallen ook laser of je moet gewoon een groot dicht vlak er over heen laten zetten.
Dat is waar, bij mij zit er precies de bloem erover heen. In geval van TS had dan misschien beter nog de bloem erover heen kunnen zitten.
Ik weet zeker dat deze man weet wat hij doet en dat het ook allemaal goed gaat komen De tattoo is gezet door Marcin. Hij werkt bij TattooMartin in Delft.