Een kind NEEM je niet, een kind KRIJG je !!!!!! Na 3 en half jaar ben ik er achter dat een kindje krijgen niet zomaar iets is!! Mijn kerel en ik besloten in 2007 er voor te gaan, ik was in de zevende hemel!!! Maar naar anderhalf jaar proberen, toch besloten naar gyn te gaan!! vele oonderzoeken ondergaan, vorige jaar zomer begonnen met IUI, 5 pogingen gedaan!!! Ik was kapot, verdrietig, WAAROM!! 2 maanden pauze, want ben moe en heb ff geen zin meer!! 14mrt op ivf gesprek, Alleen was al 1,5 week overtijd !! Gyn kijken, maar geen duidelijkheid. moest volgende dag test doen!! 15 mrt 2011 Test POSITIEF!!!!!! Ik kan het nog steeds niet bevatten!! Pauze heeft me goed gedaan!!! Ik ben in de zevende hemel!!! afgelopen donderdag 1ste echo gehad, alles goed, hartje klopt, 6wk zwanger. 18 april 2de echo, nu bij verloskundige. hoor dan ook DE datum
Jessje, Proficiat meid! Dat is een goed gevoel he Ook wij zijn na 3 1/2 jaar zwanger en hebben dinsdag het hartje gezien! liefs Manousch
Hey meis, Ook hier nog even gefeliciteerd!! Ben superblij voor jullie, en kan niet wachten om je met een dikke buik te zien! Kus voor jullie!!