hoi meiden, heb vanochtend op spreekuur urine gebracht bij de huisarts omdat ik al 15 dagen overtijd was,ik moest terugbellen!en wat denken jullie? Al 7 weken zwanger! ongelofelijk maar waar! ben super super blij! ik ga het nog even op me inlaten werken.liefs mij en de zwangere dames hier natuurlijk ook gefeliciteerd!
hoi bos.ik heb vorige week woensdag voor de 2e keer een test gedaan en die was nega net als de eerste,ik dacht ik laat het wel even zo,omdat je je eigen scheel betaald aan al die testen!maar nog geen ongi in de tussentijd.. ik op spreekuur geweest vanochtend,(was al 14 dagen overtijd) urine mee gebracht en later terug gebeld en dus hartstikke positief!was erg verrast kan ik je vertellen, en zeker omdat ik ongeveer al 7 weken ben haha!dus zodoende eigenlijk.nu over een kleine drie weken termijnecho.en dan zien we weer verder hoe of wat.eerst maar even aan het idee wennen dat er iets in mij groeit hihi!hopelijk jij ook gauw een positieve test!succes! liefs
Wat leuk zeg! Had je zelf ook al een test gedaan? Gefeliciteerd wij weten ook sinds dit weekend dat we zwanger zijn...
hoi prinsesje,gefeliciteerd ook he!helemaal geweldig dit toch!ik had een week voordat ik naar de dokter ging zelf getest en nega, maar toen bij de dokter wel posi een week later!dus zodoende!ben dusz ook superblij!genier ervan he doe ik ook!liefs