Hoera! Na 13 maanden eindelijk zwanger!! Nu de slopende weken zien door te komen tot aan de eerste echo.. Iemand tips om die door te komen? Liefs!
Gefeliciteerd meid!!! Heb helaas geen tip voor je ben ook zo ongeduldig maar tips die ze mij gaven is niet aan denken en veel leuke dringender dan gaat de tijd veeeel sneller
Dankjewel! Ja, inderdaad. Ik ben ook zo ongeduldig, haha! Kon ik de tijd maar ff maandje vooruit zetten Hihi
Gefeliciteerd ! Inderdaad probeer er niet teveel mee bezig te zijn en doe leuke dingen dan gaat de tijd heel snel om
Het was een onverwachte echo, toen ik de afspraak ging maken waren ze zo lief om even de tijd te nemen om toch een echo te maken en het vruchtzakje zat er al en hij zei dat als het allemaal goed blijft gaan ik de volgende keer een garnaaltje zou zien haha Hou je het nog vol?
Nou, ik vind het wel echt spannend hoor. Bij ieder krampje en pijntje denk ik dat het fout gaat. Ik moet echt een beetje proberen om vertrouwen in mn lichaam te krijgen. Maar dat is best lastig
Gefeliciteerd !!! Krampjes en pijntjes horen er een beetje bij, het hoeft niet te betekenen dat er iets mis is hoor.
Gelukkig kan je hier alles vragen om te checken of het normaal is wat je voelt Denk dat je pas meer rust hebt als je die 3 maanden voorbij bent, ik wel tenminste. Begrijp je helemaal met die pijntjes, ik heb hetzelfde als het net even anders voelt heb ik toch even van oh oh...