Ik kan het bijna zelf nog niet geloven, maar ik mag hier -eindelijk- na anderhalf jaar, ook komen melden dat ik zwanger ben. Wij hadden onze derde iui en hadden vorige week nog een opvolggesprek omdat we het gevoel hadden dat iui ons niet hing helpen... Alles was al in de startblokken gezet om in April met ivf te beginnen.... En dan eindelijk, gisteren, met een vervallen test ( want anders had ik niet getest, omdat ik toch niet verwacht had dat het iets ging zijn) een kruis.... Ook kv positief.... Vandaag weer positief getest 13,5 dag na pregnyl 5000..... Dus eindelijk mag ik het hier uitschreeuwen van geluk: Wij zijn zwanger!!!!
Van harte gefeliciteerd . Wat leuk om te lezen. Geniet lekker van de zwangerschap de tijd gaat snel voorbij. Dus geniet van alles wat erbij hoort.
Jaaaa Toekan!!! Wat fantastisch!!! Ik ben zo blij voor je meid! Ik hoop dat dit kleintje mooi blijft zitten en dat je enorm van de zwangerschap kunt genieten! X
Wauw meid, wat geweldig zeg! Het is jullie gegund! Gefeliciteerd en geniet vanalles dat er komen gaat.