Woehoe! Zwanger.. toch bang!..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door N2015, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Hoihoi

Voor ons zoontje die in 2015 is geboren hebben we in de mmm gezeten. Nu hebben we in januari gezecht, joh we zien wel wat er gebeurd.. misschien raak ik wel spontaan zwanger!
    In januari was het meteen raak. Alleen werd dit met 6 weken op valentijns dag een miskraam.
    Begin mei weer zwanger geweest. Hier een vroege miskraam gehad.

Nu heb ik gister positief getest! Ook nog eens een hele hele positieve test!
    Ik geloof het niet... (ook niet na 3 testen Haha) ik voel gewoon niks.. ben zo bang dat het weer mis gaat!!
    Ik moest het gewoon even kwijt..
    Volgende week woensdag hebben we de eerste echo. Ik heb geen idee hoe ver ik ben.. omdat ik pcos heb! Dus best lastig.
    Spannend!

Bijgevoegde bestanden:

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!
    Ik weet hoe je je voelt, het is en blijft gewoon ontzettend spannend.

Na een miskraam zit onbezorgd genieten er gewoon niet in helaas. (Bij mij in ieder geval niet)

Ik wens je een goede zwangerschap, en hopen op een plakkerd.

3. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8

Lief van je! Dankjewel

Prettykitty vindt dit leuk.
  4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Als ik kijk naar je test dan denk ik dat je rond de 4 weken bent. Ik heb gisteren nog een test gedaan en dit was echt een knaltest.

5. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Gefeliciteerd, hopen dat deze nu mooi blijft plakken!

6. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Gefeliciteerd!!

7. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    D
    Dankjewel!

Ik denk iets verder.. gebaseerd op mijn gemiddelde cyclus was ik al 17 dagen overtijd. We waren er echt niet mee bezig in de zin van, als we het loslaten zien we het Wel! Mijn testen zijn alle nu 5 de keren licht geweest. Dit is de duidelijkste ooit Haha! Dus voor mijn doen erg fel.
    Spannend! De vk kwam zelf op 9 weken uit maar dat geloof ik niet.
    Wanneer heb jij je eerste echo?

8. Pitahaya

Ja, dat zegt natuurlijk ook helemaal niets, hoe je test is, haha. Want dan vergelijk ik het ook eigenlijk alleen maar met mijn testen.
    De vk heeft waarschijnlijk alleen maar gekeken naar de eerste dag van je laatste menstruatie. En dat werkt niet met lange cyclussen.

Laat je weten hoe je eerste echo ging?

Hier pas 18 juli eerste echo. Vind het mega spannend. Ook verleden met een miskraam dus ben er wel bang voor. Maar we blijven positief!

9. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Haha ja dat is ook zo.. maar ik heb zon app en die pakt het gemiddelde van mijn cyclussen.. en die zegt nu 8 weken. Maar we zullen het zien volgende week!
    Maar jij zou toch ook wel eerder een echo mogen?? Ik zou echt niet zo lang kunnen wachten!
    Ja voor de eerste heb je tegelijk met mij een mk gehad geloof ik.
    We kunnen het!

10. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Ik had gister middag nog een test gedaan, keek iets later erop... positiever kan niet tochhh hahaha! Nog 7 nachtjes en dan weten we meer!

Bijgevoegde bestanden:

nicole1987 vindt dit leuk.
  11. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Dat is een mooie uitslag zeg :D

N2015 vindt dit leuk.
  12. Pitahaya

Hoezo zou ik eerder mogen voor echo? Neehoor, ik ga gewoon mee met de standaard-procedure. En ik vind het ook wel prima hoor. Nu 2.5 week wachten. Dat red ik ook nog wel. Ik ga gewoon uit van mijn lijf die het goed doet en tsja, als het niet goed is, dan is het niet goed. Zeg ik nu wel heel stoer hoor.... Voelt natuurlijk wel anders, maar toch.

Geniet lekker van je zwangerschap en ik hoop op een goede echo!

13. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Ik mag om half 11 langs komen voor een echo. Voel me ineens zo onzeker! Ik heb gewoon gebeld vanmorgen. Die zorgen zijn ook echt niet prettig!
    Ik laat jullie strakjes wel iets weten!

14. Pitahaya

Wow wat lief dat je eerder langs mag komen!
    Waarom twijfel je zo erg? Door die eerdere miskramen?

Je bent dus over 10 minuutjes aan de beurt. Ik ga voor je duimen hoor!

15. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Nou.. er was weinig te zien! Dus geen 8 weken Haha!
    De echo van woensdag blijft gewoon staan. Dan zien we wel weer verder.
    Die twijfels komen denk ik ook omdat ik een controle freak ben.. en nu gewoon helemaal niet weet met hoe wie wat en wanneer! Of ja, wel met wie natuurlijk hahaha!
    Bij alle andere keren wist ik het precies..

16. Pitahaya

Oooh, hoezo weinig te zien? Geen vruchtje of kloppend hartje? Want dan ben je dus nog niet eens 6 weken toch? Maakte ze zich er verder geen zorgen over? Kon ze je gerust stellen?
    Wel fijn dat de echo aankomende woensdag blijft staan. Hopelijk is er dan wel wat te zien.
    Maar ja, geeft deze echo je nu wel de rust? Of maakt het je juist alleen maar meer onzeker nu?

17. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mooie knaller!
    Gefeliciteerd

N2015 vindt dit leuk.
  18. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8
    Oké, en nu werd ik net wakker en voel ik totaaaaal niks meer.. helemaal Niks! Ik ga er al bijna vanuit (85%) dat het gewoon weer mis gaat... jeejtje wat kan een mens onzeker zijn!
    Stomme vk gister die zo vluchtig keek! Bahbah.
    Vandaag een hele lange dag werken.. hopelijk even mijn gedachten verzetten!

19. N2015

N2015 Lid

30 jan 2017
    94
    5
    8

Idd geen vruchtje of kloppend hartje.. Ik dacht wel iets te zien maar ze was zo gehaast!! Ze maakte zich geen zorgen omdat we niet weten hoe ver ik ben. Iig geen 9 weken haha!
    Ik hoop dat ik haar woensdag niet Heb!!

20. Pitahaya

Oh meis, probeer echt te ontspannen want anders word het echt geen leuke zwangerschap voor je. Makkelijk gezegd, i know.
    Ik had vanochtend ook geen gevoelige borsten meer. Dacht van: Okay, nou ja, het zal. Kwaaltjes komen en gaan nou eenmaal. Maar nu zijn ze weer terug gevoelig dus ja... Weet natuurlijk niet of het bij mij goed zit, daar hoop ik maar op, maar als het mis is, dan is het mis. Dan heeft de natuur dat zo bepaald. Natuurlijk, dan ben ik enorm verdrietig en er echt kapot van, maar ja, ik kan er dan niks aan doen.

Deel Deze Pagina