Hoi Allemaal! Ik ben nu volgens de berekening vanaf me laatste menstruatie 5 weken en 2 dagen zwanger van ons 2e kindje. Ik voel me zoooo anders dan bij de 1e? ik ben wel snel moe, maar weinig misselijk (terwijl ik bij onze zoon 9 maanden heb gespuugd) En ik heb een "ongeloof" gevoel tis zo gek allemaal....Ik heb in oktober een miskraam gehad en ben echt heel erg bang dat ik dit kindje kwijt raak, zou ik gewoon bang zijn om blij te zijn? Gr. R.
Gefeliciteerd en geniet ervan! Hier alweer net zo misselijk als met Timo ach ja... Verder heb ik voor Timo 2 miskramen gehad en nu ben ik ook wel weer bang dat het niet goed gaat maar ik probeer me er niet al te druk over te maken, je kan er toch niets aan veranderen helaas. liefs Miek
Gefeliciteerd. Ik heb ook in oktober een miskraam gehad en in januari nog een operatie omdat er nog wat weefsel was achtergebleven van de miskraam en nu vandaag een positieve test ZWANGER. Ook ik ben heel erg bang ik kwam er ook pas bij de echo met 9 weken en 4 dagen achter dat het mis was en het vruchtje ( ook maar 6 weken oud) is pas een week na de echo er vanaf gekomen. Ik heb de verloskundige al gebeld en krijg 8 maart al mijn eerste echo, ben daar zo blij mee. Ik ga er proberen er van te genieten, maar dat valt niet mee. Voor ons word dit ons derde kindje. Succes allemaal
Gefeliciteerd! Krijg je niet vanwege je eerdere miskraam al eerder een echo, dat is miss wel fijn voor je eigen gevoel?
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent, maar probeer te genieten..en zo snel mogelijk een echo stelt misschien ook wat meer gerust!
gefeliciteerd, en lekker blij zijnti,s normaal dat je wat angstig bent na een miskraam ,maar probeer zoveel mogelijk positief te blijven