woehoe!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door pankoeke, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pankoeke

pankoeke Lid

19 sep 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Vanmorgen een positieve test gehad. Naar ruim een week overtijd te zijn en een eerdere negatieve test nu toch echt heel duidelijk. Af en toe wat buikkramp en moe maar verder niks te klagen.
    Maandag de vk bellen. Volgens mijn berekeningen ben ik nu ruim 5 weken.
    Alleen nu het vervelende....... vrijdag ga ik met me moeder naar de 9 maandenbeurs en huishoudbeurs. We hebben al 2 kids, maar kan ik me mond wel houden? Of toch maar vertellen van te voren....;)

2. Flowerlover

Flowerlover Actief lid

19 sep 2015
    372
    0
    0
    Mijn moeder wist het dezelfde dag ❤️❤️ gewoon zeggen dus! 😁

3. rsky

rsky Niet meer actief

Ik zou het ook zeker zeggen hoor! Mijn moeder is een van de eerste die het wist! Gefeliciteerd

4. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Mijn moeder wist het ook de andere dag al :D

5. Watermann

Watermann Niet meer actief

Gefeliciteerd! Mijn moeder wist het al direct :)

6. Girafantje

16 jan 2016
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet weten of ik het zou vertellen hoor! Bij ons weeet nog niemand het.
    En dat wordt wel een dingetje, want volgende week moet ik twee dagen een stand bemannen op de negenmaandenbeurs... Benieuwd of het lukt mijn mond te houden!

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Als aller eerste van harte gefeliciteerd!

Hier hebben wij er ook bewust voor gekozen om het de familie te vertellen naar een goede eerste echo.
    Ivm twee eerdere miskramen had ik geen zin om iedereen weer in de spanning mee te slepen.
    Met 7 weken een eerste echo gehad was allemaal twijfel twijfel, konden met twee weken terug komen. Ook even die twee weken gewacht tot de 9 weken echo. Hier was een heel mooi bewegend kindje op te zien.
    Toen alles verteld aan de familie.

Het lijkt mij met een bezoekje aan de 9maandenbeurs wel erg lastig. Je ziet straks zoveel lieve leuke kleertjes........

Deel Deze Pagina