na drie miskramen krijgen we weer een kans,,, ze vermoeden dat ik nu ongeveer 6 weken zwanger ben maar kan ook langer,,, dus 11 aug mag ik voor de eerste echo hopen dat het hartje klopt wha wha zo spannend,,
Van harte gefeliciteerd! Hier het bewijs dat het ook na 3 miskramen allemaal goed kan komen: ik ben zelf na 3 miskramen vorig jaar bevallen van een prachtige zoon en inmiddels bijna 12 weken zwanger van de tweede. Hopelijk verloopt alles bij jou nu ook voorspoedig! Groetjes, Wendy
Gefeliciteerd! Ik ben zelf na 1 miskraam weer zwanger, ik vind het heel erg spannend. Ik hoop dat deze keer voor ons allebei gaat lukken!
hoi josee..voor jou dus ook hartstikke spannend..wanneer mag je voor een echo? ik 11 aug (eindelijk) en we moeten er wel in blijven geloven hoor NEVER GIVE UP geloof in je lichaam en jezelf hoewel het zo moeilijk is
ja ik moet ook smorgens spannend he! alleen gek dat je zo lang moet wachten.als je negen weken zwanger bent kunnen ze allang wat zien...waarom mog je niet bij 6a7 wkn? vooral nadat je al een keer een miskraam hebt gehad,,,