Amai ben er gewoon niet goed van Had vanmorgen men mannetje naar het kruidvat gestuurd en we zijn gewoon zwanger seg! Na 5dagen overtijd maar nog steeds het gevoel te hebben dat men regels erdoor komen... Zo precies of je kan elk moment gaan bloeden. Amai sjiezes! Spijteg dak niet meer nuchter was toen ik teste anders had ik naar de dokter kunnen gaan. Aan alle andere onzekeren, ik voel met jullie mee... Dikke kus Helena
Gefeliciteerd! Hahaha, bij ons is het zo ongeveer hetzelfde. Ben ook een week overtijd en mn borsten deden zeer, rommelig gevoel in mn onderbuik, net als voor mn menstruatie. Ben vier maanden geleden gestopt met de pil en was vanaf mn eerste menstruatie super regelmatig, dus dit was al vreemd.... En dan ook nog eens de laatste weken zo moe als de pest.... Wij een test halen vanmorgen en we hebben ons in eerste instantie helemaal krom gelachen. Zenuwen natuurlijk! Het voelt echt zo onwerkelijk. We zijn gewoon ff lamgeslagen...... Maar WOW man! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!