Lieve meiden, Na 11 maanden zwanger van ons eerste wondertje. Nu 6 weken.Ik kan het nog nauwelijks bevatten. We zijn zo blij maar kan niet wachten tot de eerst echo! Wie zijn er nog meer ongeveer zo ver, kunnen we er lekker over babbelen!
hoi! gefeliciteerd!!! Zelf ben ik nu 6 weken en 2 dagen dus we lopen gelijk op.... Hoeveelste kindje is het bij jou? Hier hoop ik dat het ons derde kindje wordt. Ben nog erg voorzichtig omdat ik tussen zoontje 1 en 2 , 4 miskramen heb gehad. Ga dinsdag bellen voor een echo afspraak, durf het niet te vroeg, omdat ik dat nu al paar keer gehad heb en dan is er nog niets te zien of vaag iets en dan blijf je in de onzekerheid. Jij last van kwaaltjes? Hier moe moe moe, en bij vlagen misselijk en wat last van mijn borsten, maar ach heb met 2 ukkies amper tijd om erbij stil te staan! Dus gaat iig de tijd ook beetje snel. Groetjes!
hoi dames! Allereerst gefeliciteerd! Ik ben dus ook zwanger nu 5 weken en 5 dagen! Heb het vandaag m'n schoonouders al verteld... Kon niet wachten en vond het wel een leuk kerstcadeautje. Was echt zo fijn gevoel dat ik het kon zeggen, m'n schoonmoeder moest gewoon huilen! Echt zo lief! Ik heb "helaas" 21 december m'n eerste echo gehad omdat ik een onregelmatige cyclus heb en we niet wisten hoever ik was. De verloskundige dacht namelijk dat ik al 7 weken was, bleek dus niet zo te zijn. En tijdens de echo bleek dat ik nog maar 5 wk en 1 dag was. De vrouw die de echo maakt heeft me alleen wel een beetje ongerust gemaakt. Ze zag wel een vruchtzakje en duidelijk dat ik zwanger was, maar ze kon nog niet zeggen dat het een gezonde zwangerschap was omdat er nog geen hartactie te zien was. Na meting van het vruchtzakje kon ze dus het aantal weken bepalen. Maar ze begon gelijk al van: ik ben geen god. Oftewel het kan ook nog anders lopen. Nu snappen jullie wel, ben ik zo ongerust... Zucht... Maar aan de andere kant ben ik ook wel blij, want het blijkt dus dat mijn vriend en ik allebei gezond zijn en wij samen in verwachting kunnen raken. Maar moet op 4 jan. 2011 weer voor een echo, en ik ben zo bang dat er niets te zien is. Ben wel al 7 wk dan, dus het zo wel moeten. Ow ja ze zei wel dat ze ontwikkeling zag? Zou dit dan het goede teken zijn? Maar ja we zullen dus moeten afwachten!!! Spannend!!! Heb overigens vanaf het begin al pijnlijke borsten, en sinds enkele dagen af en toe misselijk, maar nooit 's ochtends. En kan veel slapen, mmmm lekker slapen! Haha Groetjes!
Dank jullie wel allemaal! Jullie ook gefeliciteerd! @ Bianci73 Dit is onze eerste, dus allemaal heel nieuw. Maar begrijp dat het allemaal extra spannend voor je is! Gewoon positief blijven hoor. Hoewel ik bij vlagen ook bang ben dat het toch niet goed is. Ik ben nog helemaal niet misselijk, maar wel heel moe en zeer pijnlijke borsten!! Auau! @ Jaantje Mijn ouders en schoonouders weten het ook al, stel dat het mis zou gaan vind ik het fijn dat ze dat ook weten. Vandaag een boekje van opa en oma pluis van Dick Bruna gegeven. Beetje een voorproefje. Zo leuk allemaal! We gaan lekker genieten van het wondertje dat aan het groeien is!
@ Flippo123 Hopelijk mag jij binnenkort ook een positieve test in handen krijgen!! Positief blijven hoor!!
@happyblond: Ik blijf positief hoor alleen geloven doe je het af en toe niet meer na zon tijd dat t nog spontaan kan lukken
hallo allemaal, Gefelicteerd iedereen. Ik ben nu ook 4 weken zwanger. Na twee keer proberen. Alleen ben ik nog zo bang dat het fout kan gaan. Ook omdat ik me totaal niet zwanger voelt. Geen misselijkeheid, gevoelige borsten noem maar op. Alleen af en toe maagzuur en steken. Ik hoop de aankomende tijd hier misschien hoop info en vreugde te kunnen uitwissellen en het gevoel dat hoop andere as moeder dat hebben en dat ik niet alleen er zo over denkt. groetjes patricia
Dank jullie wel allemaal, wat leuk dat iedereen hier zo meeleeft! @mamapatricia Ja we lopen idd gelijk op!! Jij ook gefeliciteerd!Nog maar 7maandjes!!hahaha.
super spannend indd.. dit is ons derde wondertje ,vind het allemaal ook weer erg spannend en kan niet wachten totdat we een echo hebben gehad met een kloppend hartje wanneer mag je naar de vk? ik mag 4 januari